متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

موزه تاریخ طبیعی

1392/4/19 3:49
نویسنده : مامان سمانه
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

92/4/7 جمعه من وتو بابا امین رفتیم موزه تاریخ طبیعی  بخاطر آشنایی تو با محیط و البته حیوانات و...

تو واسه اولین بار بود که میرفتی ولی من وبابا امین دوران بچگی از طرف مدرسه هامون رفته بودیم من ابتدایی بودم بابا امین راهنمایی

این موزه شامل بخش های  عبارتند از :بخش جانوری، بخش گیاهی، بخش زمین شناسی، بخش نجوم، بخش تمبر و اسکناس، بخش حشرات و بخش آناتومی

  که من وبابا موفق نشدیم همه رو ببینیم بخاطر اینکه اگه تو رو زمین میذاشتیم تو بدو بابا امین بدو اگه بغلت هم میکردیم واقعا خسته میشدیم کمر درد میگرفتیم از اونجایی که دیگه سوار کالسکه هم نمیشی واقعا سخت بود دیدن کل موزه

من وبابا کل موزه رو 15 دقیقه ی دیدیم و یک نگاه کلی انداختیم که عکسهای اون روز واست میذارم:

 شکلک های محدثه

متین در حال قدم زدن در موزه

متین در حال شیر خوردن با شیشه

متین بغل بابا امین که جدیدا هر وقت من وبابا بغلت میکنیم دستات دور گردنمون حلقه میکنی محکم بهمون می چسبی مثل تو  عکس بالای

چندتا عکس از جنین های که در شیشه گذاشته بودن میذارم که خیلی جالب بودن از نظرم:

اینا دوقلوهای بهم چسبیده بودنBegging

یک چیز جالبی که دیدم جنین در شکم مادر از 30 روز تا 8 ماه گذاشته بودن توی شیشه که من از چندتا از اونا عکس گرفتم که اهدایی از بیمارستان سعدی شیراز بود

اینم  یک جنین 4 ماه نیم هست

این یکی جنین 6 ماهه

عکس اخری هم جنین 8 ماهه

 

 

 

 

متین من

دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!
دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری!

دوستت دارم چون تو رو میخواهم و تو نیز مرامیخواهی!
دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق!

دوستت دارم بیشتر از آنچه تصور می کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مرجان مامان اران
19 تیر 92 6:58
همیشه به گردش عزیزمممم
اااااااااااا چه بامزهههه ولی یه جوری شدممممممممممممممممم جنینا رو دیدم
شاد باشید عزیزمممم


مرسی
آره واسه خودم جالب بود منم وقتی دیدمشون دقیقا مثل تو یه جوری شدم اخه واسه اولین بار همچین چیزی از نزدیک میدیدم
توهم موفق باشی
مامان مرضیه
19 تیر 92 13:18
سلام عزیزم آقا متین و ببوس متاسفانه نبودم که به متینمون رای بدم خاله


سلام بر روی ماهت
چشم مرسی
ولی هنوز هم میتونی رای بدی تا 18 مرداد وقت داری
بازم ممنونم
انسیه
19 تیر 92 16:58
ای جاااانم


..
مامان بنيتا
19 تیر 92 17:02
هميشه به گردش عكساي جالبي بودن هر چند آدم يه جوريش ميشه


مرسی عزیزم
آره منم وقتی دیدم یه جوری شدم
مامان نسرین
19 تیر 92 18:29
چه عکسای جالبی گرفتی مامانیادم این چیزا را می بینه دلش واسه اون مامانایی می سوزه که بچه هاشون اینجا تو شیشندراستی بچه هامون 1 روز با هم اختلاف سنی دارند


آره باهات موافقم طفلی ماماناشون گناه دارن
چه خوب عزیزم
آرام
19 تیر 92 22:19
همیشه خوش باشی خاله ببخشید من کم پیدا شدم ولی شما بیا پیشمون آمیتیس مریضه خاله ش آخه


ممنونم خاله
خواهش میکنم چشم میام پیشتون
آخی ناراحت شدم واسه آمیتیس جون ایشالا زودی خوب بشه
الی مامی آراد
20 تیر 92 2:09
چه جالب بود منم یاد دوران مدرسه افتادم


جدی شما هم مگه دوران مدرسه به موزه تاریخ طبیعی شیراز رفته بودی ...
نسيم
20 تیر 92 14:26
اي جونم دست ماماني و بابايي رو گرفتي رفتي گردش ؟
معلومه خيلي بهش خوش گذشته عزيييييزم
عكس جنينا باحال بود تا حالا نديده بودم


آره خوب بود ولی مامان وبابام خیلی نتونستن همه موزه رو نگاه کن بخاطر بازیگوشی و بدو بدو کردن من
منم ندیده بودم
مرسی دوست خوبم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 16:51
فدات بشم متین جونم من مامانی چه حس خوبی به ادم دست میده وقتی بچه ها مامان و بابا را سفت بغل می کنند من به یاسمن هر چی تلاش کردم نتونستم بغل کردن یاد بدم اما پارسا خودش از کوچیکتریش هم دستش و مینداخت دور گردنم وای ا چه حس خوبی به ادم دست میده فدای اون دستهای کوچولوت که دور گردن مامان و بابای می اندازی[قلبقلب]


مرسی عزیم فدای لطف بی کرانت
منم موافقم حس خیلی خوبی هستش

بــــــــــــــــــــــــوس
پرهام ومامانش
20 تیر 92 18:05
همیشههههههههه به گردش
عکس جنینا هم جالب بود وهم یه جوری ادم یه جوریشششششششش میشه


ممنونم
آره واسه خودم همینطور بود
سارا مامان آرتین
20 تیر 92 21:16
همیشه به گردش و تفریح ...
عکسها فوق العاده بود
آخ جون چه حالی میده جگر گوشه هامون اینجوری بغلمون کنن


ممنون
آره خیلــــــــــی حس خوبیه ...
مامان آوا
20 تیر 92 22:00
آفرین به متین و مامان و باباش


قربانت عزیزم آوا جونو ببوس
صبا خاله ی ایسا
20 تیر 92 23:47

همیشه به گردش


ممنونم صباجون...
مامان پارسا
22 تیر 92 11:01
چه جالب تا حالا پارسا رو موزه نبردم حتما این کارو می کنم


آره حتما ببر خوبه واسه بچه ها
مامان ساره وثنا
23 تیر 92 7:10
ويييييي!اقاخرسه نخورتت متين گله!
چه پسر بامحبتيه !معلومه عاشق باباشه!
دل ادم واسه ى ماماناشون مى سوزه!


وویییییی
ممنونم
آره خیلی گناه دارن ولی طبیعت روزگاره ...
هستي
27 مرداد 92 11:24
ممنونم عزيزم از عكسهاي جالبي كه گذاشتي. حالا بهتر نيني تو شكممو احسااس مي كنم. زنده باد متين