متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

اولین تجربه سینما رفتن

1393/7/18 2:27
نویسنده : مامان سمانه
259 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

در تاریخ 93/7/11 برای اولین بار در سن دوسال وده ماه دو روز همراه با من والهه رفتیم سینما شهرموشها 2 سینما پیام شیراز

 

یه روز خوب و یه تجربه جالب

من روزی کودک بودم که از طرف مدرسه رفتم شهرموشها یک

 کارکترهای اون فیلم بزرگ شدن یاد بزرگ شدن خودمون افتادم .الان هر کدوم از اون بچه های مدرسه که اونروز دسته جمعی با هم رفتیم سینما یه گوشه دنیا سرمون گرم زندگیمونه و بعضن از هم بی خبریم ...

مدرسه موشها 1 را میگم .ک مثل کپل ،نارنجی ،گوش دراز ،عینکی ،اینا حالا بزرگ شدن .مثل ما که بزرگ شدیم

وحالا من یک مادرم یک پسر دوست داشتنی دارم که این روزها دارم از لحظاتش لذت میبرم و خدا  رو شکر میکنم وحالا نظاره گر بزرگ شدن تکه ی از وجودم هستم

وحالا شهر موشها 2:

خیلی دوست داشتی وبه تماشای فیلم نشستی تقریبا ده دقیقه اخرفیلم خسته شده بودی که اونم طبیعی هست با توجه به سنت  یک تایم 80 دقیقه ی نمیتونی یکجا بشینی

من قبل از اینکه ببرمت سینما فکر میکردم اصلا نشینی و شاید دوست نداشته باشی ولی برخلاف فکر من خیلی خوب بودی مرسی پسرگلمジューンブライド のデコメ絵文字

وقتی چراغهای سینما خاموش شد به من گفتی مامان تاریک شد می ترسم ولی بعد از چند دقیقه عادی شد دیگه ایراد نگرفتی котик

شب که اومدیم خونه تمام چراغها رو خاموش میکردی تلویزیون روشن میکردی به بابا میگفتی سینما هست

نازنینم دلم میخواد بدونی همه زندگی من و بابایی هستی و ما بخاطر داشتن تو روزی هزار بار شاکر خدایی خواهیم بود که  هدیه نازنینی مثل تو  به ما تقدیم کرد....

پسندها (9)

نظرات (22)

•♥مامان متین♥•
20 مهر 93 13:58
سلام دوست جونم...ایشالا همیشه ب گردش فیلم خوبی بود ماهم رفتیم دیدیممتین من وقتی آهنگ پخش میشد حرکات موزون از خودش بروز میداد
غزاله
20 مهر 93 14:21
سلام.ممنونم از حضور و تبریکتون
نسیم
20 مهر 93 16:01
آفرین به شما پسر شجاع سمانه جون منم این فیلمو دیدم و دقیقا حس شما رو داشتم
رضوان
20 مهر 93 16:17
جووونم متین عسلی...پس سینما رفتی خاله جون
mamane amirali
20 مهر 93 18:27
چه گل پسری داری ماشالله خیلی دختر کشه ها خوشحال شدم ‌که بالاخره یه شیرازی پیدا کردم.پسر نازت ۴ ماه از پسر من بزرگتره.خوشحال میشم به وب موشی منم سر بزنی مرسی
مامان ماریا
20 مهر 93 19:49
سلام عزیزم. میشه لطفا برای تبریک تولد 1 سالگی دختر کوچولوم آیشین به وبلاگ ما سر بزنید . دستای پر مهرتونو می بوسم.
mamane amirali
20 مهر 93 23:05
عزیزم کامنتات رو دیدم.مرسی که به ما سر زدی.کامنتا زیر همون قسمتی که نظر میذاری ثبت میشه.پسر گلت رو ببوسس
مامان مهلا
21 مهر 93 8:47
سلام نمیدونم چی شده دیشب برا هر کی کامنت گذاشتم نرفته براش انگاری نوشته بودم خدا پسرتونو براتون حفظ کنه بازم میگم خدا نگهش داره براتون
مامان مهلا
21 مهر 93 8:50
با اجازه لینکتون میکنم
مامان اعظم
21 مهر 93 11:10
سلام مامان خانم عزیز همگی خوبید ان شالله بله حتما ان شالله باز هم میام تو اون قسمت. به نظر من تا کسی خودش به مشکل کم آبی مواجه نشه قدر آب رو نمی دونه اول از خودم شروع می کنم مطمئن باش تو یه جایی این مطلب رو می ذارم تا همگانی تر بشه و لینکش رو بهتون می دم. آخه یه وبلاگ دارم که بیشتر عرفانی اجتماعیه گلم
مامان اعظم
21 مهر 93 11:28
مامان سماتنه عزیز لطفا برو به این لینک که وبلاگ شخصی خودمه. توش خودمو تخلیه می کنم. متن شما را توی یه پست قرار دادم http://ahzam.blogfa.com/
HAJAR
21 مهر 93 15:15
متین جونم خیلی خوش تیپ شدی خوش به حالت با مامان بابای خوبی که داری هروز بیرونیا. عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده
مامان سمانه
پاسخ
فدای تو دختر عمو گل ومهربونم
سحر
22 مهر 93 9:03
سلام عزیزم، ممنون از آینده نگریت و ممنون از بحثی که تو پرسش و پاسخ مطرح کردی. امیدوارم با صرفه جویی تک تک ما این مشکل کم آب از مرز بحران خارج بشه و آینده فرزندانمون به خطر نیفته. باشه متنی رو که تو پرسش و پاسخ نوشته بودی می گذارم تو وبم تا همه بخونند چون فکر کنم اینجوری تعداد بیشتری ممکنه بخونند. باز هم ازت ممنونم. راستی پسرت هم خیلی نازه، براش اسپند دود کن.
مامان نازنین زهرا
23 مهر 93 6:40
سلام باخوندن پست سینما رفتنتون تم به عالم بچگی
مامان آیدا
24 مهر 93 1:22
تبلیغ خوبی بود برا سینما وسوسه شدم بچه هام رو ببرم حتما حتما...خوش باشید.
☆مامان سپهر☆
25 مهر 93 5:55
سلام عزیزم خوشحال از آشناییتون. منم فاطمه هستم 32 ساله . خونه ما هم میانروده.گل پسررو ببوسین
مامان امیر عطا
25 مهر 93 7:11
سلام عزیزم. خوبین؟ ماشالله به متین جونم..چه آقا و بزرگ شدی.. تجربه های جدیدت مبارک عزیزم.
مامان امیر عطا
25 مهر 93 7:13
راستی سمانه جون لطفا رمزتونو به ما هم بدین.
مامان فهیمه
28 مهر 93 17:16
آفرین به متین جونم خوشحالم که بهت خوش گذشته
•♥مامان متین♥•
28 مهر 93 20:17
maman shayan
3 آبان 93 16:55
ishala hamishe shad va khosh bashid
•♥مامان متین♥•
4 آبان 93 20:31