متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

تولد بابای عزیزم

1393/8/14 0:41
نویسنده : مامان سمانه
350 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ازت خیلی خیلی ممنونم .....

 

بهترین و گرانقیمت ترین چیزها در مقابل کوچکترین لطف تو هیچ اند....

اگر بدونی که چند بار متن نوشتم و پاکشون کردم اون وقت متوجه می شی که چقدر زبانم برای بیان احساسم به تو ....تو که بهترین و بزرگوارترین . بخشنده ترین و خانواده دوست ترین بابای دنیایی ....       ناتوانه!

هیچ وقت نتونستم حس شکرگزاری و تواضع رو در برابر خوبیهای تو درست بجا بیارم و همیشه همون قدر که دربرابر خدا خجالت زده ام در برابر تو هم همونقدر خجالت زده ام ....

نگاهت. مهربانبت. دوست داشتنت. عصبانیتت و همه و همه را دوست دارم و با تمام وجود فریاد می زنم که خدایا بخاطر داشتن پدری مثل پدرم ازت متشکرم ....

بابای عزیزم بخاطر تمامی لطف هایت و بخاطر بودنت در زندگیم که همیشه و تا ابد بهترین و پر افتخار ترین پشتوانه من خواهد بود ازت ممنونم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و همه نوه ها و نتیجه ها و ندیده ها و.....رو دور سفره پر برکت منزلت  جمع کنی

عاشقانه ترین تبریکات بخاطر تولدت که مهم نیست تولد چند سالگیته را بخاطر بودنت و بخاطر وجود نازنینت از دختر کوچیکت بپذیر

 بابای گلم تولدت مبارک  

 13 آبان تولد بابای خوبم که امسال مصادف شد با روز عاشورا

پسندها (1)

نظرات (3)

•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 18:56
سلام دوباره ب دوست گلم.. تولد بابای مهربون مبارک ایشالا خدا سایه هیچ پدر و مادری رو از سر بچه ش کم نکنه
مامان امیر عطا
17 آبان 93 17:36
تبریک میگم عزیزم تولد پدرتونو. ایشالله سالیان سال سایه سش بالای سر شما باشه.
مامان مهلا
11 آذر 93 0:23
خدا سایشون رو از سرتون کم نکنه