متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

روز عاشورا و تاسوعا حسینی

1393/8/14 0:16
نویسنده : مامان سمانه
371 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک السلام علی الحسین و علی
علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

امیدوارم عزاداری های همه شیعیان مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشه و خدا رو به آبروی سیدالشهدا قسم میدهم که هیچ حاجتی در دل هیچ حاجتمندی قرار نگرفته باشه و انشالله همه حاجت ها به خیر و صلاح برآورده بشوند. الهی آمین.

 متینم

 طبق نذر هر ساله امسال هم مثل سالهای قبل روز عاشورا وتاسوعا بابا حاجی نذری داشت پلو و خورشت قیمه و خورشت مرغ

و در این دو روز مهمان های زیادی داشتیم

 حال وهوای خونه بابا حاجی  یک طور خاصی بود خواب و خستگی معنایی نداشت همه با هم همکاری میکردن و تدارکات نذزی فراهم میکردن خدایا ممنون از اینکه یک بار دیگه هم توفیق عزاداری سیدالشهدا رو بهمون دادی

دوست دارم هر چي دارم بدم به راه تو حسين
تا که سينه خيز بيام ميون بين الحرمين

یکشنبه 4 آبان ماه اولین روز محرم بود

و

روزعاشورا و تاسوعا۱۲ و ۱۳ آبان ۹۳

پسندها (1)

نظرات (1)

•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 18:54
سلام سمانه جون خسته مهمونی نباشی..هرچند مهمونی امام حسین خستگی بردار نیست...خیلی قبول باشه عزیزم ای جون آقا متین نازنینمون چقده سربند بهش میاد ایشالا معصومین علیهم السلام پشت و پناهتون