متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

جشن تولد ۳ سالگی

1393/9/14 22:29
نویسنده : مامان سمانه
249 بازدید
اشتراک گذاری

عکس اولین دقیقه متین

 

عکس اولین روزمتین در (nicu)

عکس اولین سال متین

عکس دومین سال

عکس سومین سال

سه سال از آرزوی چشمامو بستم میگذره ...گذشت و سرعت این گذر باورکردنی نیست...چه زود گذشت اولین قدمت اولین حرفت اولین دندونت و اولین هایی که با یاد آوریشون لبخندی از شیرینی ودلتنگی روی لبم میاره و حالا من مادر پسر سه ساله ی هستم که وجودش باعث افتخار و خوشبختی ماست تنها حرفی که همیشه و همیشه تکرار کردم و خواهم کرد دوستت دارم است که با گفتنش آرامشی به دلم میشیند

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست نازنین

حالا بريم سراغ تولدت .امسال جشن تولدت خونه بابا حاجی گرفتیم  و

تصميم گرفتم تم مینیون ها      رو برات بگیرم با توجه به علاقه زیادی که به  این شخصیت کارتونی داری این تم در نظر گرفتم .و از نتیجه کار خیلی راضی بودم

یک روز قبل از جشن با همکاری خاله میترا و مهسا عزیز

 

کارت دعوت مهمان ها

 

 

کیک تولدت

 

وشام جشن تولد:

وکادوها : نهصد و هشتاد هزار تومن مهمان ها ی عزیز بهت هدیه دادن  

+

 

پسرگلم ، تولدت مبارک

ممنون که با اومدنت فصلی تازه و تحولی شگرف

تو زندگی ما به وجود اوردی

امیدوارم بهترین سرنوشت و داشته باشی عزیزترینم

برات بهترین هارو آرزو میکنم

♡پسرم تولدت مبارک♡

 

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان امیرعطا
15 آذر 93 2:06
عزیزم بازم تولدت مبارک/ تولد امسالت خیلی خوشگگله دست مامان و بابایی درد نکنه. 120 سالکیت ایشالله متین جان.
مامان فهیمه
15 آذر 93 11:40
متین جون تولدت مبارک چه تولد خوشگلی دست مامان و بابا درد نکنه کلی واست زحمت کشیدنکادوهاتم مبارک خوشتیپ.
سارا مامان آرتین و رادین
15 آذر 93 19:54
متین عزیزم سومین سالگرد تولدت مبارک ایشالا 123 ساله شی و سایه پدر و مادر مهربونت بالای سرت باشه بوووووس یه عالمه
هاجر
16 آذر 93 14:06
متین جونم پسرعمو خوشکلم تولدت عالی بود خیلی خوش گذشت ایشالا تولد120سالگیت
مامان سمانه
پاسخ
فدای تو هاجر جون یه دونه ی
بابا و مامان
16 آذر 93 18:40
عزیز دلم تولدت مبارک دستتون درد نکنه مامان جون عجب تولد قشنگی
مامان مریم
16 آذر 93 21:21
سلام عزیزم . تولدت با تاخیر مبارک باشه . مامان متین جون چه تولد مفصلی گرفتی . بعدا آقا متین به وجود شما افتخار می کنه. عزیزم یه سوال اتلیه خوب کودک در شیراز سراغ داری که کارشون خوب باشه ؟ ممنون می شم تو وبلاگ عرشیا جواب بدی . مرسی
زیبازن
17 آذر 93 6:38
از شما دعوت می شود به خانوادهء زیبازن بپیوندید. انجمن زیبازن، محیطی برای تبادل افکار، آموزش، سرگرمی و نشاط تمام بانوان. http://www.zibazan.net/ منتظر حضور گرمتان هستیم
✗ دختربهاری✗
24 آذر 93 21:49
وای چه تم قشنگی با تاخیر بسیااااااااااااااااااااااااار تولدت مبارک عزیزم
پریسا
6 بهمن 93 12:57
خدا نی نی تونو حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید