متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین من ۳ ساله شد

1393/9/9 0:48
نویسنده : مامان سمانه
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

گرمای وجودم

نیروی من برای تمام کارهایی که بدون تو انجامش بسیار دشوار بود و حال با بودنت شدنی است

عزیز دلم امروز سومین بهار زندگیت پشت سر گذاشتی

سه سال گذشت و چه زود گذشت

سه سال گذشت از همسایه بودن دیوار به دیوار قلبم...از موسیقی زیبای نبضت  و طنین شور انگیز نفست که در من زنده میکند طعم شیرین زندگی را .....

نگاهت میکنم و در زیبایی چشمانت بزرگ شدنت را مرور....مرور میکنم همه ی لحظه هایی را که در آغوش کشیده و تو را بوییده ام....

مرور میکنم همه ی دقیقه هایی را که انتظار میکشیدیم تااز خواب برخیزی و زندگیمان را با لبخند نازنینت هزاران بار با طراوت تر سازی.....

باز هم نگاهت میکنم و زیر لب زمزمه میکنم چه زود بزرگ شدی جان مادر....

چه زود گذشت روزهای بزرگ شدن دردانه ی مادر

تو بزرگ شدی و من دلتنگ روزهای کودکیت....

پسرم تو هنوز خیلی کوچکی کاش میدانستی که حضورت... لمس دستان کوچکت... بوسیدن و بوییدن موهایت ...در اغوش گرفتنت چه ارامشی است برای ما .... پسرم عزیز تر از جانم .... دنیا را زیبا ببین و مانند روزی که به این دنیا قدم گذاشتی پاک بمان ... نمیدانم چه روزی و چه زمانی این نوشته هایم را میخوانی ولی این را بدان که من و پدرت از تمام دنیایمان میگذزیم تا دنیای تو را زیباتر بسازیم .... این را بدان که از لحظه لحظه ی خنده هایت ...حرف زدن هایت شیطنت هایت   و... ذوق کرده ایم و شاد بوده ایم ... پس برایمان بخند و شاد باش تا دنیا به رویمان بخندد

پسرم ......... شیرین ترین لحظه های زندگی از آن تو باد و خدای مهربانی ها نگهبانت

 

به یاد می آورم اولین گریه کردنت را وقتی در اغوشم گذاشتند ... زردی هنگام تولد و دلهره هایش را ...دل درد های مکررت را ...اولین خندیدنت...نشستنت...ایستادنت ...راه رفتنت... و ......

مرور میکنم چشم انتظاریم برا ی اینکه مار ا با شیرینی خاص خودت بابا و مامان خطاب کنی ....

رویش دندان های صدف گونه و زیبایت ...

 و چه زود گذشت ....

حالا بزرگتر شده ای و مردتر ...حالا میدانی که کار بد را نباید انجام دهی ... میدانی اگر کارت اشتباه بود بگویی ببخشید...حالا بزرگتر شده ای و دوست داری خودت غذا بخوری ... لیوان برداری و از یخچال آب بنوشی ... حالا برایمان شیرین حرف میزنی ...شعر میخوانی قصه میگویی و زیباست وقتی گاهی شب ها برای مادرت با زبان خودت لالایی هم میخوانی ... حالا عصبانیتت دیدنیست ... خندیدنت خندیدنیست ...

و تو نمیدانی چقدر شیرین است وقتی لبهای شیرینت را روی صورتم میگذاری و محکم در آغوشم میگیری وباعشق میبوسی....

پسرم متین

حالا بزرگتر شده ای .....بزرگتر شده ای و آزادی را از من مطالبه میکنی و استقلال طلبیت را زیرکانه به رخم میکشی...آزادی و وازادگی قرین زندگیت باد پسرم ....

نازدانه پسرم ، بنگر به تکاملت ، آنگاه که تو مردی شوی تا تکیه مادر به دستان تو باشد ...
بنگر و این روزهای شیرین را برای مادر جاودانه کن ...
آرزویم اینست که تکیه گاه مادر شود ، بالا بلند مردانه ی تو .

آرام جان مادر :

آرزو دارم خودت رو بسازی از طریق راه درست
دنیای خودت را آنطور که دوست داری شکل بدی
تو میتونی به آنچه می خواهی برسی
اگر  «خواستن » را «توانستن »بدونی

انتظار دارم ناشناخته ها را بشناسی و
دوست داشته باشی

و بدونی خدا مهمترینه...
خدا  دستگیر همه ی دست های تنهاست

پسر نازنینم 


از ته دل تورو برای همیشه به نور و گرمای عشق لایزال خداوند
می سپارم  و از او میخوام که

حامی ات بشه  و به خوبیها رهنمونت کنه
قشنگترین آرزوها را برات آرزو میکنم و
قول میدم تا توان دارم برای بودنت درکنارت باشم
و تمامی آنچه دیدم و شناختم به تو انتقال بدم

مراقب داشته هایت باش پسر رعنای من

 

تولدت مبارک 93/9/9

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان راحله
9 آذر 93 16:18
تولدت مبارکککککککک عزیزمممممممم .. ان شالله همیشه شاد باشی گلمممممممم
مامان فهیمه
9 آذر 93 18:38
متین جونم تولدت مبارک ایشالا 120سالگی.مامان متین پستاتو رمز دار کردی ولی من رمز ندارم که عزیزم عکسای تولدشم بزار خانمی منتظریم.این عکسشم که گذاشتی رفتی آتلیه انار مثل بقیه عکسا خیلی خوشگل شده ماشالا
مامان سمانه
پاسخ
سلام خوبین ? دوستم براتون رمز میزارم توی وبتون جشن تولدمتین هم پنج شنبه میگیرم برای راحتی مهمانها چشم حتما عکسهای تولد میذارم عزیزم آتلیه بی بی فیس متین بردم این عکس هم بدون طراحی هست از روی سایتشون عکس گرفتم به محض اینکه فایل عکسها بعد طراحی به دستم رسید عکسهای جدید میذارم
مامان الهام
9 آذر 93 19:01
عزیزم تولدت مبارک انشالله جشن صد و بیست سالگی مامانی چه متن قشنگی خدا متین جوون رو براتون حفظش کنه
•♥مامان متین♥•
9 آذر 93 20:27
سلام عزیزم خوبی؟ تولد گلپسری مبارکای جووووونم
مامان مهلا
10 آذر 93 2:05
تولد گل پسرتون مبارک دعا میکنم همونجوری که آرزوتونه بشه :"تکیه گاه مادر شود بالا بلند مردانه اش..." اگه دوس داشتین رمزتونو به منم بدین
مامان امیرعطا
11 آذر 93 17:06
تولدت مبارک متین عزیزم... ایشالله همیشه زیر سایه پدر و مادرت زندگی خوشی داشته باشی پسر آقا.
مامان دینا
11 آذر 93 20:21
تولدت مبارک متین جون 120 ساله شی زیر سایه پدر و مادرت ایشالله
سارا مامان آرتین و رادین
13 آذر 93 9:02
تولدت مبارک گل پسر زیبای خاله 123 ساله بشی