متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عمارت شاپوری وسپندار مذگان

1393/11/28 23:23
نویسنده : مامان سمانه
240 بازدید
اشتراک گذاری

این روزای زیبا که کنار پسریم میگذره چقدر پر معناست دوست دارم هر لحظه اش رو ثبت کنم یه وقتی یه جایی یادم نره .

همه اتفاقات شیرین که تو برام رقم میزنی خیلی خوب یادم میمونه 

 مهربونیات، بازیهای کودکانه ات ،خنده های شادمانه ات، شیبطنتهای زیرکانه ات و بی انتهات،همه و همه دلیل نفس کشیدنم ، بودنم و حس زندگی کردنم هستند ، پس همیشه باش عزیزترینم و بذار در هوای بودنت نفس بکشم و زندگی کنم بهترینم.

جمعه 11/24

من و پسرم در عمارت شاپوری

نمیذاشتی ازت عکس بگیرم با  آب دستت میشستی

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم دوستت دارم … عشق من

11/29 سپندارمذگان، روز عشق ایرانی ها مبارک

متین عزیزم با تو هر روز روز عشق است

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان و بابای ثنا
29 بهمن 93 16:16
مواظب خودت باش چشم نخوری جیگرطلا
♥ نیکتا ♥
29 بهمن 93 18:19
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ سلام عزیزم با مطلب های جدیدم آپ شدم به منم سر بزنید
مامان امیرعطا
30 بهمن 93 2:18
مامان فهیمه
30 بهمن 93 23:56
جشن باستانی سپندارمذگان هم مبارک البته با تاخیر.
مامان مهدیه
12 اسفند 93 16:21
ماشالا متین جان شیرین عسلیه برا خودش خدا نگهش داره.....عشق مامان و بابا همیشه زنده و شاد باشی