متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

ولنتاین و شکوفه ها

1393/11/26 10:37
نویسنده : مامان سمانه
214 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه های بادوم مهارلو ۲۲ بهمن ماه

خیلی تکرار میکنی که بزرگ شدی میخوای پلیس باشی و تفنگ ت از خودت جدا نمیکنی

 

شکلات و آبنبات قلبی که بابا حاجی در روز ولنتاین برات خرید

25 بهمن روز ولنتاین

هدیه های من و بابا امین به جوانه عشقمون

 هیچ چیز تو را ناراحت نکند

 فقط شادی ها تو را احاطه کند

 هر لحظه لطف خدا با تو باشد

 اینها آرزوهایم برای تو در روز عشق است

پسندها (7)

نظرات (9)

بابا و مامان
26 بهمن 93 19:35
مبارکت باشه گلممممم
مامان و بابای ثنا
26 بهمن 93 22:27
مبارک
محمد
26 بهمن 93 22:30
سلام فروشگاه اینترنتی تلیپ وسایل پذیرایی جدید سایت تلیپ سبدهای پذیرایی زیبای unique در سایز های مختلف با قیمت های مناسب هدیه ای بسیار زیبا و کاربردی جهت منازل شما و عزیزانتان.
مامان فهیمه
27 بهمن 93 0:01
عزیزم چه هدیه های ملوسی مبارکت باشه.
مهتاب مامان اشکان
27 بهمن 93 7:38
ولنتـــــــــــــــاین مبارک باشه متین جونم. دست مامان و بابا هم درد نکنه واسه آقا متین پلیس
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 بهمن 93 8:55
مبارک باشه عزیز دلم
امیر
28 بهمن 93 10:59
وقتی که تو بارانی می‌شوی در آسمان چشمانت غرق می‌شوم و فراموش می‌کنم که هوا پاییزی است. برخیز تا پنجره‌ها را به روی خزان ببندیم، بیم دارم خزان خاطراتمان را غارت کند. باغچه از حجم علفهای هرز سکوت انباشته شده. از خلوت کوچه دلم می‌گیرد و هنوز در انتظار بارانی شدن چشمانت هستم. هر چند که می‌دانم بارانی شدن، دل آسمانی می‌خواهد.
امیر
28 بهمن 93 11:02
تقدیم به شما عزیزم در جـمـعـشان بـودم که پـنـهـانی دلـم رفت بــاور نـمـی کــردم بــه آســـانی دلـم رفت از هـم سـراغـش را رفـیـقـان می گـرفـتـنـد در وا شـد و آمــد بـه مـهـمـانی... دلم رفت رفــتــم کـنــارش ، صـحـبتـم یـادم نـیـامــد!! پـرسـیـد: شعـرت را نمی خـوانی؟ دلم رفت مـثـل مـعــلـم هـا بـه ذوقـــم آفـریـن گــفـت مــانـنــد یـک طــفــل دبـسـتــانـی دلـم رفت مــن از دیــار «مـنــزوی» ، او اهــل فـــردوس یک سیـب و یـک چـاقـوی زنجانی ؛ دلم رفت ای کاش آن شب دست در مویش نمی بـرد زلـفش که آمــــد روی پـیـشـانی دلم رفــــت ای کـاش اصـلا مـــن نمی رفــتـم کــنــارش امـا چـه سـود از ایـن پشیــمـانی دلـم رفـت دیگـر دلـم ــ رخت سفیدم ــ نـیـست در بـنـد دیـروز طـوفـان شد،چه طـوفـانی... ( )رفت
مامان امیرعطا
30 بهمن 93 2:19
عاشقانه هاتون روز افزون عزیزم.