متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

آخرین پست سال 93

1393/12/28 16:41
نویسنده : مامان سمانه
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچك زندگيم اين عيدي رو كه پيش رو داريم چهارمین عيدي است كه درهاي بهشت به روي من باز شد و خدا زيباترين فرشته خودش را همراه من كرد اين چهارمین عيدي است كه با تو كنار هفت سين آرزوهايمان مي نشينيم اين چهارمین عيدي است كه من و تو با هميم

بازي ميكنيم گاه با هم  جيغ ميكشيم و ميخنديم گاه با هم ميرقصيم و تو چه تلاشي ميكني كه حركات مرا تقليد كني!!!!!!!! گاه از هم خشمگين ميشويم فرياد ميكشيم و بعد دوباره در آغوش هميم، نق ميزنيم يكي در ميان!!!!! گاه چنان بلبل زباني ميكني كه به سختي جلوي خودم را ميگيرم كه قورتت ندهم!!!!!! روان صحبت ميكني خدارو شكر ،حاضر جواب هم هستي و هر آنچه را كه من به تو بگويم عينش را به خودم پس ميدهي !!

 سال 93 تموم شد

باتمام سختــــــــــــــــــــــــی هاش ... غم هــــــــــــــــــــــــــــاش ... شــــــــــــــــــــــادی هاش ... دلهـــــــــــــــــــــره ها و نگرانـــــــــــــــــــــی هاش ...

بهترین  اتفاق های سال ۹۳

تو نیمه دوم سال دوباره درس و دانشگاه  شروع کردم

مبلغی که برای پیش پرداخت آپارتمانی که از سال قبل خریده بودیم تونستیم تمام مبلغش امسال  بدهیم

تقریبا سال خوبی پشت سر گذاشتیم پر از اتفاق های مختلف ازهمه مهمتر سلامتی تو  .و همه عزیزانم بود خدا جونم ازت ميخوام به همه عزيزانم ، خانواده ام سلامتي بدي مراقبشون باشي ، هواشونو داشته باشي و امسال رو سالي پراز سلامتي و شادي قرار بدی براشون و عاقبت همه رو ختم به خير كني و دركنارش هواي من و پسرم رو هم داشته باش شور زندگي رو در روزهامون قرار بده و كمكم كن كه درست ترين تصميم رو بگيرم كه نهايتش به شادي و آرامش و خوشبختي هردومون منجر بشه دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم خداجوننننننننننننننننننن

خدا به من نعمت رو تموم کرد...پسری بهم داد سالم ....خدایا شکرت به خاطره داده ها و نداده هات...

خدايا خداوند مهربانم حضورت را حست را محبت و مهربانيت را هرگز از ما نگير كه خوب ميداني تنها پناه بندگانت هستي و بس

 

و اما آرزوهای سال جدید:

امیدوارم که امسال برای همه سالی باشه سرشار از سلامتی و موفقیت در زندگی.آرزو می کنم که در سال جدید همه مردم ما شاد باشند و غصه مهمون دل هیچ خونه ای نباشه.از خدا می خوام که امسال هیچ دلی تنها نباشه و همه آدمها کسی رو داشته باشند که در کنارش احساس خوشبختی و آرامش کنند.

برای خودم هم امیدوارم که در سال جدید به تمام هدفهای کوتاه مدتم برسم و برای اهداف بلند مدتم بیشتر تلاش کنم

93/12/28

پسندها (1)

نظرات (0)