متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

4 شنبه سوری

1393/12/26 21:07
نویسنده : مامان سمانه
566 بازدید
اشتراک گذاری

«زردی من از تو، سرخی تو از من»

  آتش تمام رنگ پریدیگی و زردی، بیماری و مشکلات را بگیرد و بجای آن سرخی و گرمی و نیرو به ما بدهد.

سوختن غم های همه عزیزانمون در آتش چهارشنبه سوری آرزوی ماهست. دلاشون شاد باشه و لباشون خندون

امروز هوای شیراز بارندگی بود و ما امروز رو در منزل  بابا حاجی به همراه خانواده خاله مریم و مادر باباحاجی جشن گرفتیم

یک بالون ارزو برات خریده بودیم که نتونستیم بخاطر بارندگی هوا کنیم

باباحاجی مهربون که همیشه به فکرت هست  هم کلی فشفشه و ترقه بی خطرکبریتی برات خریده بود توهم کلا  فندک به دست بودی

البته سرگرم بازی با حسین و الهه شدی و من موفق شدم فندک بردارم و تو هم فراموش کردی و بهانه نگرفتی

  

چيزي تا پايان سال و اومدن سال جديد نمونده خدايا اين سال رو براي همه سالي پر از خير و بركت و سلامتي و شادي قرار بده ، خدايا هواي همه بچه ها رو داشته باش و شاداب و سرزنده براي مادرها و پدرهاشون نگهشون دار.آميننننننننننن.

خدايا شكرت بخاطر اينكه امسال هم در كنار پسرم بودم بهم توانايي بده تا بتونم در كنارش باشم و به درستي تربيتش كنم.مرسي خداجون.

برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.

برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.

برایت شوق آرزو میکنم.
آرامش آرزو میکنم.

برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده ی کودکان.

برایت آرزو میکنم دوام بیاوری
در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار.

بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی.12/26

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فهیمه
27 اسفند 93 0:46
چهارشنبه سوریتون مبارک باشه. آفرین به مامان خوب که فندک و از دست آقا متینمون گرفته
کوثر
27 اسفند 93 8:55
سلام اپم دوست داشتید بهم سربزنیـــــــــــــــــــــد.
مینا
27 اسفند 93 21:33
چ پسر نازززززززي اي جونم سالي خوب و پر از اتفاقاي قشنگ و لحظات رنگارنگ واستون ارزو ميكنم نوروزتون مبااااااااارررررررركـــــــــــــــــــــ