متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین بازیگوش ...

1391/10/23 3:04
نویسنده : مامان سمانه
274 بازدید
اشتراک گذاری

متینم آرام جانم

این لحظه همه دنیا مال منه وقتی برای تو می نویسم ودستهای کوچولوت روی دستهای منه وبا انگشتهات روی دکمه های کیبورد می زنی وحروف اشتباهی به نوشته های من اضافه میکنی ومن باید هربار پاک کنم و دوباره کلمات درست بنویسم ؛وقتی سرت برمی گردونی ومامان نگاه میکنی وبهم میخندی دلم میخواد تا آخردنیا واسه تو بنویسم ...خدایا هزاران بار شکرت میکنم ؛مواظب خانواده کوچک من باش.

 

 منم بیشتر شبها که خوابی  میام وبلاگت آپ می کنم ...

این روزا متین خیلی شاکی هستش اگه یک چیزی بخواد و مابهش ندیم یا دور از دسترس باشه موهای خودش می کنه میزنه تو صورت خودش تا ماتسلیم بشیم واونی که می خواد بدست بیاره

ولي مامانی هم سرت به یک چیز دیگه گرم می کنه تا یادت بره و به این کارت ادامه ندی و عصبانی نشی

خلاصه این روزا خیلی شاکی هستی تو اینترنت هم سرچ کردم این رفتارا توی سن شما طبیعی هست وزودگذر ...

 

کارهای خطرناک هم که زیاد انجام میدی مثلا کنترل می زنی توtv وسریخچال میری و کابینت ها روباز می کنی و میخوای ظرف های مامان رو بشکنی کلا علاقه زیادی به وسایل آشپزخونه داری..

اینم عکس وسایل های که شمازیاد بهشون دست میزنی ومنم ازترسم گذاشتم رو اوپن ببین چه کار می کنی با مامان

اینم برای پسرخیلی بازیگوشم مامان شیطنت هات هم دوست داره...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)