متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین وشهربازی

1391/10/26 1:22
نویسنده : مامان سمانه
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز روز تعطیل بودشهادت امام رضا(ع) ما شب رفتیم شهربازی سرپوشیده مجتمع زیتون متین من هم تا میتونست بازی کرد و کلی بهش خوش گذشت و اصلا هم رضایت نمیداد که از اسباب بازی های که سوار میشد پیاده شه

بابا هم که دید شما خیلی دوست داشتی بهت قول داد حداقل هفته ی یکبار به شهربازی بریم

خلاصه اینکه من وبابا امین هم ازاینکه تو ذوق می کردی و می خندیدی خیلی خیلی خوشحال شدیم

بعد بازی های که کردی تو شهربازی به پسرگلم یک بادکنک دادن

به من وبابا امین و پسرکوچولو دوست داشتنی مون که اصلا حدومرز نداره این دوست داشتن نسبت به تو خیلی خیلی خوش گذشت خندهای تو ما رو خیلی شاد کرده بود

بابا هم برای پسرم یک جوجه  angry birds آبی  خرید

به امید خدا این هفته مون خوب آغاز کردیم ...

عکسهای شهربازی رو میذارم در ادامه مطلب:

 خوشحالم !!!

 

 آنقدر که نمی دانم

 

 کدام یک از درد هایم را فراموش کرده ام ! متین من همیشه شاد باش

 

 کلافه کرده ای مرا . . .

 

  چرا همیشه لبخندهایت از نوشته های من زیباتر است؟

متین من درشهربازی

 

 

 

 

 

 

 

 

 نمیذاشتی ازت عکس بگیرم  بادکنکت رو گرفتیم ببین چه لج باز شدی دستتات رو مشت کرده بودی از شدت عصبانیت هم لج کرده بودی بادکنکت رو می خواستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آیدین
24 دی 91 8:31
ماشاالله عزیزم مثل دوستت لجبازی


اره زورشون میرسه ما هم باید تسلیم شیم کاری نمیشه کرد..
مامان بنیتا
24 دی 91 10:03
همیشه به گردش
خصوصی داری گلم


ممنونم مامان بنیتا جان نه خصوصی ندارم لطف کردی سرزدی
سمیه مامان پارسا
24 دی 91 14:06
آفرین خیلی مرد شدی متین جونی زمستون میری شهربازی ها.آفرییییییییییییییییییین
مواظب باش عزیزدلم سرمانخوری ها بووووووووووووووووووووووووووووس
راستی سمانه جون اون نوشته ای که تو پست ثابت گذاشتی از چخ سایتی گرفتی. اونیکه تند تند عوض میشه


سلام خوبی مامان پارسا عزیزم شهربازی تو محیط بسته بود و اصلاسرد نبود ممنون که به فکرمتین هستی اگه از نوشته ی تو پست ثابت هم خوشت میاد عیب نداره بردار ازتووبلاگ متین یادم نیست کدوم سایت بود...
مهسا
24 دی 91 14:21
الهی همیشه خوش باشی خاله جون


ممنون مهسا جون شما ونورا هم همچنین
مامان ندا
25 دی 91 2:00
سلام عزیزم همیشه به شادی وگردش .پسر خوش تیپی داری از طرف من ببوسش ومرسی که به وبلاگ باربد جون سر زدین
FARIBA
25 دی 91 3:45
امیدوارم همیشه شاد و به دور از غصه باشید.اینم مال متین جون برای آخرین عکسش که خیلی نمکیه
مامان شايان
25 دی 91 8:46
ممنون عزيزم دستتو ميبوسم
نیم وجبی
25 دی 91 13:50
عزیزم همیشهبه شادی و تفرییح
سارا
25 دی 91 14:30
سلام، چه پسر بانکی دارید هزار ماشالا. خدا حفظش کنه. راستی من لینکتون کردم.
مامان شايان
25 دی 91 21:58
متين جون خاله خوبه؟مامانش چطوره؟


مرسی مامان شایان شما خوبی؟ شایان حالش چطوره؟
پرهام
25 دی 91 23:30
خوشبگذره! جای پرهام خالی
مامان آنی
26 دی 91 16:16
متین جون اله که همیشه همینطور شاد و خوشحال باشی و خوب و حسابی غذا بخوری تا مامانی هم با شاد بودنت شادباشه راستی عزیزم لینک رو هم همانطور که خواستی تغییر دادم
مامان هدیه
28 دی 91 2:03
فدات شم همیشه به گردش
گلم هوا سرد نبود؟؟؟
من که از سرما نمیتونم پامو بیرون بذارم چه برسه به شهربازی



سلام مرسی گلم نه شیرازخیلی سرد نبود اون روز نه باران میومد نه هوا سرد بود فضای شهربازی هم سرپوشیده بود ممنون که به فکرمتین بودی بوس بوس
مامان شايان
28 دی 91 16:58
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامان سوشیانت
29 دی 91 14:26
عزیزم ایشالله همیشه اد و خندون باشی
مامان حسنا
13 بهمن 91 16:30
عزیزم خوشحال میشم وب منم بیای