متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

حافظیه

1391/10/23 1:38
نویسنده : مامان سمانه
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اولین بارکه به حافظیه رفتم با بابا بزرگم (بابا مامانم) رفتم اون روز مامانم وبابام باهام نبودن واولین باربوده که بدون مامانم به تفریح رفته بودم تابستان بوده  ساعت ١٢ ظهراوایل شهریور بوده اون روز: 

من تو این عکسها ٩ ماه بودم 

فعلا یادم نیست که مامانم پیشم نیست تواین عکس خوشحالم

بقیه عکسها در ادامه مطلب ببینین:

الان تازه متوجه شدم مامانم پیشم نیست وزدم زیر گریه

چون خیلی بی قراری می کردم بابا بزرگم زنگ می زنه به بابا ومامانم میان دنبالم الان ببینین آروم شدم چون دارم میرم سمت درب خروجی

همین که مامان ودیدی یک لبخند قشنگی زدی معلوم بود دلت برای مامان تنگ شده بود...

وبعد از اون در ١١ ماهگی با مامان وبابام برای باردوم رفتم حافظیه ولی اون روز هواسرد بوده در آبان ماه ساعت ٨شب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

rasta
16 بهمن 91 23:53
سمانه جونی چه لباس های شیک و خوشگلی تن پسرت میکنی ، مثه خودش خوشگلن، آقایون تو عکس رو معرفی نکردی ، اولی باید بابابزرگه پدرش باشه و دومی باباش!!! درست گفتم؟؟


عزیزم اولی بابای منه دومی همسرمه لطف داری چشمات قشنگ می بینه بوس