متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

ارزشمندترین هدیه زندگیم

1391/10/21 3:20
نویسنده : مامان سمانه
451 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

عشق را با تو می شناسم ، زندگی را با تو زیبا می بینم اگر گه گاهی چند خطی

می نویسم به عشق تو است و اگر اینک نفس می کشم و زندگی میکنم

به خاطر وجودتو هست

قبل از هر چیز میخوام بدونی که من پیشت تو باشم یا نباشم ، توی این دنیا باشم یا نباشم تو همیشه در قلب منی و من با تمام وجودم دوستت دارم اینو فراموش نکن و همیشه به یاد داشته باش

برای تو می نویسم ؛ ارزشمندترین هدیه زندگیم

نمیدونم چطوراحساس قشنگ مادر بودنم رو برای تو بنویسم ؟ چطور از شادی هایم برایت بنویسم؟

از لحظه بدون تکرار دیدنت...تو اومدی و جای خالی بودنت رو توی زندگی مون پر کردی ؛ با اومدنت به زندگی مون امید دادی؛ به زندگی مون شوق دادی وبه روحمون طراوت...

من الان از شوق بودنت لبریزم و من یک مادرم

مادر بودن یعنی اجازه بدی یه تیکه از قلبت بیرون وجودت باشه ...

خدای مهربون برای همه چیز ممنونم ؛برای پسرسالم و عاقلم ؛متشکرم برای لطف بی دریغت ؛برای مادر بودنم...

ای تو که مرا عاشق خودت کردی ، نمی دانی که چقدر

دوستت دارم ، نمی دانی که با تو چه

آرزوهایی در دل دارم.

تو با حضورت خوشبختی را

در زندگی ام تضمین کردی

عزیزم خیلی دوستت دارم ،

بیشتر از آنچه که تصور می کنی

دوستت دارم

عشقم....

امید زندگیم ...

پسرم دوستت دارممم هایت در تار و پودم ریشه دوانده و با یادش هر لحظه جانی دوباره میگیرم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رومینا
18 دی 91 18:04
سلام هم به متین کوچولو هم به مامان مهربونش البته که از دوستی با شما خوشحال میشیم.
سارا
4 بهمن 91 17:37
سلام متین جونی لطفابه وبلاگ نازی هم سربزنید توی نی نی وبلاگ ادرس aroskm بریدو اگردوست داشتی نظربده نگاهم کنید