متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین آماده رفتن

1391/10/14 2:30
نویسنده : مامان سمانه
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز میخواستم با مامان و بابام برم که واسه من اسباب بازی بخرن یک ماشین پلیس خریدم که چراغ هاش روشن میشه وصدامیده 

حالا عکسها رو ببینم من تعریف می کنم داستان رفتن مون رو:

لباس هام که پوشیدم حالا نوبت کفش هام هست ني ني شكلك

مامان نمیتونم کفش هام بپوشم بیاکمک

بقیه داستان اون روز من درادامه مطلب ببینین:

لباس هام که پوشیدم حالا نوبت کفش هام هست ني ني شكلك

مامان نمیتونم کفش هام بپوشم بیاکمک

 

من که دیگه آماده رفتنم بهتره از صندلی برم پایین

من پله هارو یکی دوتا میکنم مامان وبابا شماهم بیاین

مسافرین بیان بالا به مقصد اسباب بازی فروشی

بزن بریم به سرعت برق وباد بزن بریم از اینجا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایلیا
14 دی 91 3:20
وای عزیزم چه گل پسر نازو بانمکی دارید .هزار ماشاالله.امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم.همینطور متین عزیز و ایلیا.
مهسا مامان نورا
14 دی 91 12:35
الهی فدات شم قشنگم خوش بگذره حتما به خاله هم نشون بده اسباب بازیهایی که خریدی واسه نورا هم بخر باشه


آرام
15 دی 91 14:26
خوش بگذره خاله همیشه به خرید و شادی با اون کفشات


مرسی خاله ممنونم