متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین خوردنی

1391/10/15 12:15
نویسنده : مامان سمانه
358 بازدید
اشتراک گذاری

 

بذارم ببینم چی داخل پاکته

بقیه عکسهارو درادامه مطلب میذارم:

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

 

بذارم ببینم چی داخل پاکته

 چیپسه بذاریکی شو بردارم

 

ازنوع فلفلی

چرا گریه میکنی متین جان؟

متین:من چیپس ام میخوام مامانی اونو ازم گرفته

مامان:متاسفم مامانی چیپس ضررداره I'm Sorry

ودرادامه کاکائومی خورم ...

مامان چیپس رو ازت گرفت وکاکائو داد دستت که هم آرومت کرده باشم هم عکس العملت دربرابرکاکائو ببینم که برای اولین بار میخوردی.

بذار درشوبازکنم ببینم چی داخل جعبه است

بذار درشوبازکنم ببینم چی داخل جعبه است

کاکائو

حالا که همشو ریختم بذار ببینم خوشمزه است

یکیشو بردارم

این هم از کاکائو خوردن من دور دهنم اصلا کثیف نیست ببینین

(مامان هم اسباب بازی هات داد به دستت تا باز بهونه نگیری و گریه نکنی)I Love You

 

 

 

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)