متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

چرت زدن متین

1391/10/26 3:42
نویسنده : مامان سمانه
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز به شما با کلی دردسر غذا دادم اول که نمیخوردی بعد هم پیش بندت در آوردی و از دستم فرار میکردی

منم با کلی ترفند و اسباب بازی هات که دادم به دستت اخرموفق شدم بهت غذا دادم

بعد هم که عاشق گوشی موبایل هستی دادم به دستت ورفتم تو آشپزخانه که یه ذره مرتب کنم

وقتی برگشتم آخی  مامان فدات بشه

دیدم داری چرت میزنی Sleeping

انقدر ناراحت شدم از دست خودم که اینطوری دراین حالت خوابت رفته

بعد که گذاشتم خوابیدی نیم ساعت بعد اومدم دیدم یه مدل جدید خوابت رفته عزیز من نمیدونم داشتی همه مدل های خواب رو تجربه میکردی

دلم نمیخواست بذارمت سرجات که بخوابی صورتمو گذاشتم روی صورتت و چشمامو بستم دلم میخواست صورت معصومتو ساعتها نگاه کنم خدا این پاکی و معصومیتو برات همیشه حفظ کنه ، قشنگ مامان امیدوارم همیشه سلامت و شاداب باشی و سالیان سال باافتخار و سربلندی زندگی کنی انشالله.

بامزه خودمی بوس

عکسهای خوابت میذارم در ادامه مطلب ببین:

 

 

 

 

گلم خوابهای طلایی ببینی

اینم تقدیم به متین ام:

  "مــــن" بـــه "تــــو"بستـــگــــی دارم ...

 



   حــــال مــــن را از خـــــودت بپـــــرس !

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهام مامان یاسی طلا
26 دی 91 4:10
الهییییییییییییییی عزیزم ببین چطوری خوابیده
fariba
26 دی 91 6:49
آخی.الهی فدات شم .چه مدلی خوابیدی خاله؟
کیارش
26 دی 91 9:01
ای جوووووووووووونم. خاله جون گردن و کمرت درد میکنه. گناهیییییییییییییییییی چقد بامزه خوابیده
مهسا مامان نورا
26 دی 91 12:24
وای سمانه در حال چرت زدن چه بامزه شده جای من ببوسش
مامان بنیتا
26 دی 91 12:59
سلام عزیزم..خیلی پسر نانازی داری خدا براتون حفظش کنه.ممنون که به وبلاگمون سرزدی..منم با کمال افتخار لینکتون کردم
مامان شايان
26 دی 91 18:33
سلام عزيزم هم يه سلام گرم و هم يه تشكر جانانه بابت لطفتون كه به پسرم راي داديد شايانم دوم شده و ما خيلي خوشحاليم ممنون بازم به ما سر بزنيد بخدا كلي ذوق ميكنيم
مامان شايان
26 دی 91 18:34
اي جانم فداي اون چرت زدنت بشم من
زهرا مامان سها
27 دی 91 12:55
اااااااااااای جانم چه با مزه خوابیده
نیم وجبی
27 دی 91 13:09
وای خوشگلم چرا این شکلی خوابیدی عسلم خیلی ناز شده والا
مامان شايان
27 دی 91 15:36
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامانی کسرا
27 دی 91 17:31
آخی چه ناز خوابیده...
هدی مامان مه نیا
27 دی 91 23:44
یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* ... .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ... ... ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• عزززززززززززززززززززززززیزم
مامان هدیه
28 دی 91 1:58
الهییییییییییییییییییی من فدات بشم....مامانی خیلی خسته ات کرده آره؟ بوووووووووووووووب عزیزم
نرگس مامان باران
1 بهمن 91 20:08
وااااااااااااااااااااااااای قربونش برم من