متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

آرایشگاه رفتن متین

1391/11/6 0:30
نویسنده : مامان سمانه
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام متین مامانی روز سه شنبه این هفته با هم رفتیم آرایشگاه

 یه ذره موهات بلند شده بود 23.gif

متین من تو با امروز میشه ٥ بار که موهات کوتاه میکنی ولی امروز اولین بار که با مامانی میری ارایشگاه

اولین بار که موهات کوتاه کردی زن دایی(مامان محمد) موهات کوتاه کرد

 دومین بار هم بابا خودش موهاتو کوتاه کرد خونه بابا حاجی بودیم عکسش هم واست میذارم

سومین بار هم باز مامان محمد موهات کوتاه کرد

و چهارمین بار هم با بابا برای اولین بار رفتی ارایشگاه

بابا تعریف می کرد اول که وارد ارایشگاه شده بودی ذوق می کردی و بازی ولی همین که ارایشگر با موذر (ماشین تراش)

خواسته موهات کوتاه کنه زدی زیر گریه وبابا هم کلی سرگرمت کرده بود تا آرایشگر تونسته موهات  کوتاه کنه

اینم عکس ای که با بابا رفته بودی آرایشگاه خسته بودی زود خوابیدی حتی نذاشتی بامامانی بری حمام موهات رو بشوره

ولی با مامان که رفتیم آرایشگاه اصلا گریه نکردی مامان هم اذیت نشد مرسی گل پسر یه دونه ی من

مامان هم واست یک توپ خرید به عنوان جایزه واسه این که خیلی پسر خوب و آروم بودی 

عکسها در ادامه مطلب:

 

 

پسر من تو چه فکریه

بریم موهاتو کوتاه کنیم چشم مامانی قربونت برم که میدونی موهات رو نشونم میدی

آماده شدی کلاه گذاشتی سرت

نه مامان در نیار کلاه رو باشه رفتم آماده بشم کلاه ت بذار سرت بمونه

            left arrow gifs transparent     

 

 

قبل از کوتاهی مو                                     gif animation         بعد از کوتاهی مو

 

اینم توپی که مامان واست جایزه خرید ببین چقدر خوشحالی

پسرم گلم همیشه باش و بدون مامان تک تک لحظه هاش را فدای یک لبخند نازت میکنه،وجودم فدای تو!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مهسا مامان نورا
28 دی 91 3:45
عزیز خاله همه جوره نازی هزار ماشاله بوووووووووووووووووس
مامان آنی
28 دی 91 13:48
چه خوشگل چه خوشگل شدی امشب کوتاهی مو مبارکت باشه متین جون
مامان آريو
28 دی 91 14:14
واي عزيزم چه موهاي نازي داري حيف اين موهات نبود كه كوتاهشون كردي من كه پسرمو حتي يبارم نبردم آرايشگاه آخه اريو زياد مو نداره عزيزم من خوشحال ميشم با هم دوست باشيم من لينكت كردم
پرهام
28 دی 91 22:25
behesh kili miad
مائده(ني ني بوس)
29 دی 91 0:33
به به حالا شدي مثل آقا ها.ماشالا چه قدر نازي شما


مامان بنیتا
29 دی 91 2:28
عزیزم مبارک باشه مدل موی جدید..ایشالا آرایشگاه دامادیت
FARIBA
29 دی 91 2:36
متین خاله فشن شده....مبارکه.مبارکه
شقایق مامان آرشا
29 دی 91 9:48
سلام.پسملی مو کوتاه هم بهش میاد.
آرام
29 دی 91 11:18
وای چه خوشگل شده پسرمون موهاش رو کوتاه کرده
مامان شایان
29 دی 91 12:34
ماشالله چقدر نازییییییییییی خاله آقای خوش تیپ بوووووووووس
سارا
29 دی 91 12:44
الهییی مبارک باشه کوچولوی خوشتیپ
مامان سوشیانت
29 دی 91 14:23
عزیز خاله مبارک باشه
مامان پارسا
30 دی 91 23:54
سلام خاله جون خوشکل بودی خوشکل تر شدی
مامان پارسا
30 دی 91 23:55
عزیزم ما شیرازی هستیم و خوشحالم که باهاتون دوست باشم . با افتخار لینکتون می کنم اگه دوست داشتین لینکمون کنید.
مامان یه فسقِلی
1 بهمن 91 1:05
ماشالا چقدر چهره ی پسملی تون بامزه و مردونه ست ... خدا حفظش کنه واستون ...
عاطفه
2 بهمن 91 14:18
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ [Web] - [E-Mail]
مامان ایسا
5 بهمن 91 20:25
قربونت برم چقد ناااازی میبوسمت
رومینا
8 بهمن 91 18:23
نازی .آقا متین واقعا مثل اسمت متینی.می بوسمت.