متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین در یکسال وسه ماهگی

1391/12/26 16:10
نویسنده : مامان سمانه
319 بازدید
اشتراک گذاری

متین من سلام قربونت برم مامان سرماخوردگیت بهتره خدارو شکر تب ات هم واسه دندونات بود من اصلا متوجه نشدم فکرمی کردم از سرماخوردگیت توهم اصلا نمیذاری من دهنت باز کنم دیشب که خواب بودی دیدم ٤ دندون باهم در اومده دوتا از دندونت معلوم بودن ولی دوتا دیگه تازه نمایان شدن همه هم دندونای پایینی هستن مرواریدهای جدید مبارک❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

میخوام از کارای که انجام میدی در این ماه واست بگم

١- گوشی تلفن بر میداری می گی الو الو پشت سرهم تکرار می کنی بعدهم میای گوشی میذاری کنار گوش من منظورت اینه که منم بگم الو عاشق  موبایل بابا امین وبابا حاجی هستی هروقت گوشی هاشون میبینی سریع بر میداری اوناهم واست اهنگ میذارن تو هم شروع به نانای می کنی کلی می رقصی

٢-غذای میکس شده دیگه بهت نمیدم از دمپخت Soupکه (گوجه سیب زمینی برنج هویج ) شروع کردم هر روز یک چیز جدید اضافه میکنم بهت میدم با ماست که خدارو شکر دوست داری ولی به زحمت میخوری باید کلی سرگرمت کنم این روزا اشتها زیادی نداری از این ماه هم تخم مرغ بهت میدم قبلا هرکاری می کردم نمیخوردی منم میریزم داخل کستروشیر باکمی شکربهت میدمEggs

٣-به خاطردندون در اوردنت کم اشتها شدنت وزنت کم شده ١١ کیلو ٢٠٠ هستی

٤-قطره مولتی ویتامین ات رو از میناجویس تغییردادم به سندروس با مشورت دکتر

٥-شیرمن خیلی کم شده دکترازم خواست که شیرت قطع کنم ولی تو خیلی وابسته به شیرمن هستی شبها زیاد بیدارمیشی واسه شیر شیشه شیرهم که قبول نمی کنی چندین بار هم امتحان کردم که باز هم به زحمت تا ٢-٣ سی سی میخوری دیگه نمیخوری منم قصد دارم تا یک سال ونیم بهت شیربدم

بقیه در ادامه مطلب:

 

٦-چند قدمی می تونی پابرداری من مبل هامون یا صندلی با فاصله میذارم وتوخودت از این یکی به اون یکی می رسونی خونه بابا حاجی هم که میریم بابا حاجی مادر لیلا میگن افرین به متین ماشالا متین توهم ذوق می کنی دستت میذاری روی زمین چند دقیقه بدون کمک می ایستیRunning Man

٧-لبات غنچه می کنی یعنی موش شدی منم میگم موش بشو توهم لبات غنچه می کنی یعنی موش شدیBlowing A Kiss

٨-لباس هاتو یا پتو برمیداری می اندازی روی صورتت برمیداری می گی اتی وکلی میخندی بامن وبابا اینطوری بازی می کنیBounce

٩-تاب سواری خیلی دوست داری مامان هم واسه عیدیت یک تاب واست خریده وتو هم میشینی والهه وحسین هم هولت میدن واست شعر میخونن تو هم خوشت میاد وپیاده نمیشی از روی تابت جدیدا برعکس می شینی روی تاب وبابا امین هم هولت میده تو هم  کلی میخندیTree swing

١٠-خونه بابا حاجی که میریم به همه اتاق ها سر میزنی کاملا خونشون می شناسی وبه بابا حاجی هم علاقه خاصی داری ازسرکار که میاد دنبالش هرجا که میره می ری موقع نمازخوندنش هم مهروتسبیح بابا حاجی بر میداری فرار می کنی هروقت هم که خوابه میری صورتت میذاری روی صورتش یعنی داری بوسش میکنی خیلی زیاد هم واسش می رقصی وباباحاجی هم کلی ذوقت میکنه

١١-جدیدا اخم کردن بلد شدی هر وقت یک چیزی میخوای سرت سریع میکوبی زمین ومامان وبابا رو واسه این کارت کلی ناراحت میکنی وکلافه  این سر زدنت به زمین چند ماه که ترک نمی کنی بعد که باهات حرف میزنیم میگم نکن تو هم سریع اخم میکنی تا ما نخندیم تو اخمت باز نمیکنی

١٢-شبها که خوابی خیلی زیاد جابه جا میشی همیشه صبحها وقتی از خواب بیدار میشم میبینم جات عوض شده کلی وول میخوریPillow

١٣-بیرون رفتن خیلی دوست داری موقعی که تو ماشین میشینیم سریع صدای ضبط ماشین بلند می کنی شروع به تکون دادن سرت می کنی ودستات تکون میدی واسه خرید عید که می رفتیم موقعی که تو ترافیک بودیم تو هم ضبط ماشین بلند می کنی ومی رقصی ماشین های دیگه که کنارمون هستن هم می بیننت کلی ذوقت میکنن قربون پسرشیرین ام برم راستی وقتی بابا امین پشت چراغ قرمز یا ترافیک می ایسته تو کلی دادو بیداد می کنی منظورت اینه که چرا وایسادیم همین که راه می افته ماشین اروم می شی وای  بابا رو تشویق می کنی که خلاف کنه جریمه بشیم وای وای مامانChauffeur

١٤- بابا امین هم واسه ات یک خانه بادی که شبیه قارچ و١٠٠ توپ رنگی عیدی خریده مبارکت باشه

١٥-جیغ هم زیاد می زنی پشت سرهم وبدون وقفه هر وقت هم من موهام باز میذارم تو میای موهام میکشی منم دردم میاد تو بیشتر خوشت میاد ای بازیگوش

١٦-از باطری خوشت میاد اسباب بازی هات می زنی زمین تا باطری هاشون در بیاد بگیری دست

ودر اخر همه هستی مامان وبابا هستی تمام دارو ندار ما همه دنیای ما اونقدر دوستت داریم که نمیدونم چطور وبا چه کلمه ای منظورم بهت برسونم تمام کلمه ها وجمله ها ناتوان هستن در برابر عشق ما نسبت به تو بوس بوس بوس فراموش نکن هیچ وقت مامان با نفسهای تو جون می گیره بدون تو میمیره

خدایا کمکم کن بتونم این پسر مهربونو قشنگ رو بدرستی تربیت کنم اونجوری که شایسته است.

Valentine balloons

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مهديس و مليسا
26 اسفند 91 15:45
منظور از اون مشكلي كه نوشتم همون كوچولويي بود كه تو دلت بود اما....... اميدوارم موفق باشي و هميشه سلامت
rasta
26 اسفند 91 16:56
سلام سمانه جون، چقدر قشنگ و با احساس نوشتی.... خدا متین نازت رو همیشه صحیح و سالم واست حفظش کنه امیدوارم بهتر شده باشی دوستم چه عیدی های قشنگی هم واسه متین خریدید دندونهای این پسر گوگولی هم مبارک باشه خدا خیلی دوست داشته که پسر به این نازی و خوشگلی بهت داده
fariba
26 اسفند 91 18:21
چقدر کارهاش شبیه محمد هست.فقط محمدسرشو زمین نمیکوبه.پدر ما درمیاد تا این وروجکا بززگ شن.خوشحالم ک بهتری.سعی کن ب روزای بد فکر نکنی بخدا توکل کن و برای خانوادت روزای شاد بساز.ایشالا جز شادی نبینی.
مامان ملیسا و مهدیس
26 اسفند 91 18:27
الهی من فدات بشم عسلمممممممممممممم افرین که چیزهای زیادی یاد گرفتی بووووووووووووووووووووووووووووس
مهسا مامان کیارش
26 اسفند 91 20:02
عزیزم دندونات مبارک آفرین که چیزای جدید یادگرفتی
پرهام ومامانش
26 اسفند 91 21:41
بهاره مامان ونداد
27 اسفند 91 1:30
برای شیرین زبونم دوس جونم خوشحالم که حالت بهتر شده
مامان ایسا
30 اسفند 91 10:18