متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عیدی متین

1392/1/8 15:14
نویسنده : مامان سمانه
263 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم شده هر روز شیرین زبون تر از دیروز

. شیطون هر روز شیطون تر از دیروز

مامانی به متین یک تاب عیدی داد که خیلی دوستش داری و بیشتر روز تاب بازی می کنی

الهه وحسین بیشتر موقع ها هولت میدن وقتی بابا امین هم هست اون این کارو میکنه وتو هم کلی می خندی

جدیدا یاد گرفتی برعکس می شینی داخل تاب عکستو ببین

بابا امین هم یک استخربادی شبیه قارچ واست خریده با ١٠٠ توپ رنگی هنوز استخر باد نکردیم وقتی این کار رو کردیم عکساش رو میذارم  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

رضوان مامان رادین
26 اسفند 91 17:18
مبارک کادوهات پسر عسلی...راستی متین جون میدونستی رادین هم استخر بادیش شبیه استخر توا خاله...چه تفاهمی
fariba
26 اسفند 91 18:15
چه تاب قشنگی.مبارکت باشه خاله جون.مامانی ببخسید میپرسم قیمت این تابها چنده؟اخه منم دوست دارم برای محمد یکی بگیرم.


سلام فریبا جون عزیزم من چند جا تو شیراز قیمت کردم هرکدوم یک قیمتی می دادن عفیف اباد گفت 160 ستارخان گفت 150 ولی من خاکشناسی 130 گفت ولی 115 باهام حساب کرد
مامان ملیسا و مهدیس
26 اسفند 91 18:22
الهیییییییییییییییییییییییییییییییی مبارکه عزیزمممممممممممممممممممم
مهسا(مامان هستی)
26 اسفند 91 18:42
به به مباااااااااااااارکه
مهسا مامان کیارش
26 اسفند 91 20:03
مبارکت باشه عزیزم
پرهام ومامانش
26 اسفند 91 21:42
مبارکت باشه
بهاره مامان ونداد
27 اسفند 91 1:31
مبارکت باش گل پسری فقط مراقب باش عزیزم
فلوریا مامان دیانا
27 اسفند 91 10:17
با ارزوی 12 ماه شادی 52 هفته خنده 365 روز سلامتی 8760ساعت عشق 525600دقیقه برکت 315300ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک @};
مامان پریناز
27 اسفند 91 11:10
پیشاپیش سال نوتون مبارک.انشالله همیشه خوش و سلامت باشید گفتم خداحافظی کنم و طلب حلالیت....انشالله نایب الزیاره تون هستم
مامان هستی
27 اسفند 91 15:33
خریدات مبارک باشه اقا متین بابت اون اتفاقم ناراحت شدم و امیدوارم روزای خوشی در انتظارت باشه لینکتون کردم
مامان آیدین
29 اسفند 91 4:37
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 11:49
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:44
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤ عیدتون مبارک
سمانه مامان ستایش
29 اسفند 91 16:10
عطر نرگس،رقص باد،نغمۀ شوق پرستوهای شاد،خلوت گرم کبوترهای مست،نرم نرمک میرسد اینک بهار...خوش بحال روزگار آمدن بهار مبارک دوست خوبم عیدت مبارک
زهره مامان ثناجون
30 اسفند 91 1:22
چه عيدي هاي خوشگلى گرفتى اقامتين .ان شا الله عيد خوبي داشته باشى .اگه اجازه بديد لينكتون كنم.
FARIBA
30 اسفند 91 3:19
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید…… سال ۹۲ مبارک
مامان ایسا
30 اسفند 91 10:16
کادوهات مبااااااااااااااااااااااااااارک متین جونسال نو هم پیشاپیش مبارک
نرگس مامان باران
30 اسفند 91 15:23
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 0:20
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب... آغاز سمفونی بهار مبارک باد
هیراد و عمه لیلاش
1 فروردین 92 9:11
عزیزم اغاز سنفونی بهار و نوروز 92 بر شما مبارک
مامان ساجده
1 فروردین 92 18:01
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
مامان ایمان
3 فروردین 92 19:39
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارکککککککککککککککک به ماهم سر زنید
فلوریا مامان دیانا
5 فروردین 92 9:35
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر.
مامان ستیانفس
5 فروردین 92 15:48
_____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- سال نو مبارک
مهسا مامان نورا
6 فروردین 92 12:14
سلام سالن نو مبارک سمانه جون امیدوارم روزهای آینده خوب وخوشی در پیش داشته باشی متین رو ببوس .
مامان هدیه
7 فروردین 92 10:53
سلام دوست خوبم...خوبی عزیزم؟تونستی خودتو جمع و جور کنی؟انشالله همیشه سالم و تندرست باشی متین جونم عیدی هات مبارکه بووووووووووووووووووووووووووس
مامان اهورا
9 فروردین 92 11:21
سلام عیدتون مبارک همراه با شادی مامانی اپم بیا پیشم
مامان آوينا
10 فروردین 92 12:54
مباركه عيديهاي خوشگلت عزيزم سال نو مبارك شادو سالم باشي الهي
سمیرا
13 فروردین 92 13:07
کادوهات مبارک عزیزه دلم عیدت مبارک باشه مامانی باد کن استخروووووووووو خیلی خوشگلهههههههههههههههههههههههه
مامان پارسا
15 فروردین 92 1:45
ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان ، اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها. سال نو مبارک
مائده(ني ني بوس)
16 فروردین 92 23:33
به به خوشبحالت
سجاد
19 فروردین 92 0:51
معرفی نتیجه های پدربزرگ و مادربزرگِ مامانِ سجاد کوچولو ... منتظر حضور گرم شما هستیم ...