متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین درحمام

1392/1/15 10:39
نویسنده : مامان سمانه
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من فرشته کوچولو من
متین جان این عکسها رو 2ساعت قبل از سال تحویل که با بابا امین رفته بودی حمام مامان ازت گرفته
وقتی میری حمام دیگه باید به زور بیاریمت بیرون تا چند دقیقه بعداز حمام گریه می کنی که چرا اوردیمت بیرون از حمام

اونقدر سرگرم بازی هستی که اگه چندین ساعت هم درحمام باشی دوست نداری بیای بیرون کوچولوتر هم که بودی حمام کردن دوست داشتی

فقط از یک چیز بدت میاد وقتی آب میریزیم روی سرت دوست نداری

چند وقتی هستش که بابا امین حمامت می کنه دیگه واسه خودت بزرگ شدی عزیز دلمی

بقیه عکسها در ادامه مطلب میذارم:

 

 

 

 

اینم عکس بعد از حمامت که گریه می کنی واسه اینکه چرا اوردمت بیرون باید سرگرمت کنم تا گریه ات قطع بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

rasta
15 فروردین 92 10:35
قشنگ من مثل خودمی عاشق آب و آب تنی
شقایق مامان آرشا
15 فروردین 92 20:33
متین جون تر گل بر گلی دیگه
FARIBA
16 فروردین 92 1:37
پرهام ومامانش
16 فروردین 92 23:37
فدای تو بشم عافیت باشه