متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

چرا دیر آپ می کنم

1392/1/15 15:49
نویسنده : مامان سمانه
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام متین من عزیزم ببخشید دیر به دیر آپ می کنم اخه بعد از اون اتفاق بد که خیلی واسم سخت بود هم از نظر روحی هم جسمی تاثیرات بدی روم گذاشت ولی به لطف مادر لیلا و بابا امین الان که دارم واست پست جدید میذارم خیلی بهترم بابا امین خیلی کمک حالم شد هم در رسیدگی به تو وخونه تکونی مادر لیلا هم تو این چند وقت بهم رسید تا نیروی که از دست دادم وضعیف شدم الان بهترم خیلی ممنونم ازشون باهمه وجودم هم مامان گلم و بابا امین دوست دارم زیادماچماچ

روز پنج شنبه ظهر خواب بودی اومدم شیرت بدم که دیدم داری تو تب میسوزی وای همون لحظه جیغ کشیدم بابا هم که خواب بود هراسان ازخواب بیدارشد وکلی ترسید بود وقتی دیدیم تب داری بابا پاشورت داد منم سریع واست شیافت گذاشتم سریع بردیمت دکتر تو مطب تهوع هم داشتی دکتر دو تا امپول بهت زد دارو بهت داد ولی فردا بازهم تب داشتی بازهم بردیمت دکتر بهترشدی ولی هنوز خوب نشدی شبها هم تا صبح خیلی بی قراری می کنی چندین بار بیدار میشی دلیلش نمیدونم شاید مریضیت باشه وشایدهم شیر من کم شده باشه چون دکترم دلیل سقط منو ضعیف بودنم میدونست از یک طرف شیر بهت میدم از یک طرف هم پارسال زایمان داشتم و بچه تو شکمم نتونستم نگه دارم حتی دکتربهم پیشنهاد داده شیرت قطع کنم ولی تو بدجور وابسته به شیرم هستی منم سخته ام تو رو از شیر بگیرم دلم نمیاد مامانی متین این روزا سخت بود خیلی ولی ایشالا خیره اتفاق های خوب پشت این اتفاق ها باشه 

به این امید که روزای خوبی در انتظار ما باشه

چندتا عکس ازپسرمثل گلم میذارم که  فصل شکوفه شدن درختها هست   

 

درادامه مطلب عکسها روببین: 

 

 

 

اون روز تولد حسین هم بود که تولدش همون بیرون گرفت  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

شقایق مامان آرشا
20 اسفند 91 17:14
خدا را شکر که بهتری یکم باید هوای خودتو داشته با شی عزیزم.پسملی چه ناز شده
سمیه مامان پارسا
20 اسفند 91 17:38
سلام خوشحالم که همه چیز روبراهه. همیشه شاد باشید ایشالا
پرهام ومامانش
20 اسفند 91 22:27
´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´رااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ انشالله زودی خوب شی متین جان
مامان هستی
21 اسفند 91 0:05
وای خوش به حالت خاله رفتی پیش شکوفه ها . شکوفه خون من کم شده. چقدر دوست دارم این موقع از سال شیراز باشم نزدیک دریاچه نمک...
مهسا مامان نورا
21 اسفند 91 0:31
سلام کجایی باباتو خیلی خوشحالم که اومدی الهی شکر که بهتری نگران نباش متین جون خوب میشه نورا هم بد جور سرما خورده
rasta
21 اسفند 91 3:22
ای جانم ، چقدر متین خوشگل و نازه ، ایشالا همه چی بهتر میشه دوستی ، پشت هر اتفاق بد اتفاقای خوبه . ایشالا که سال جدید واستون سال پربرکتی باشه ، به امید خدا همه چی بهتر میشه
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 14:36
خصوصی داری عزیزم
مامان ستیانفس
21 اسفند 91 23:45
عکسای متین جون خیلی قشنگن ان شاالله هرچه زودتر خوب بشه عزیزم مواظب خودت باش
fariba
22 اسفند 91 1:16
الهی قربون جفتتون برم.چقدر تو این مدت اذیت شدید.ایشالا روزای خوشی در انتظارتونه.بوس برای هردوتاتون.
رضوان مامان رادین
22 اسفند 91 11:05
چه عکسهای نازی...گلم بخاطر ضعیفی اعصابت بهم ریخته...یکم به خودت برس.قرص مولتی ویتامین یا هر چیزی که صلاح میدونی بخور
مامان هدیه
22 اسفند 91 12:56
سلام عزیزم...خدارو شکر که یکم بهتری دست مامان لیلا هم درد نکنه که کمک حال دوست خوبمونه ماشالله متین چقدر خوشگل و خوش تیپ شده
م
22 اسفند 91 15:50
سلام عزیزم خوبی؟؟
متین جون بهتره؟
دوستون دارم


ممنونم کاش خودت معرفی کرده بودی یا اگه وبلاگ داشتی ادرسشو میذاشتی
مامان آیسا
22 اسفند 91 15:52
چه عکسای نااااازی ماشالله به متین جون
بهاره مامان ونداد
22 اسفند 91 17:29
امیدوارم که تو سال جدید خوشی هات صد برابر بشه دوست گلم راستی ما اپ کردیم
مهسا مامان کیارش
22 اسفند 91 17:42
بهت خوش بگذره عزیزم
عاطفه مامان مهرسام
22 اسفند 91 22:36
چه پسر فشنی چه عکسای نازی شکوفه های درختا تو شمال هم باز شده
اسپاترا
23 اسفند 91 11:08
چه پسر خوشملی هست این آقا متین امیدوارم که هر چه زودتر خوب بشه و بتونه کلی شیطونی کنه
سارا
23 اسفند 91 16:03
آخیییی من الان دیدم مطلب قبلیتم، حتمن صلاح این بوده؛ دیگه فقط به متین عزیز فکر کن. انشالا حال هر دوتون زودی بهتر شه و همیشه شاد باشید
مامان ملیسا و مهدیس
23 اسفند 91 17:14
خداروشکر که بهتری عزیزم دوست دارم گلم الهی من فدای این پسمل نازم بشم که اینقدر خوشجیل و مشجیل شده مراقب خودت باش مامانی بووووووووس برای مامان متین جونمو خود متین نازم
مامان پارسا
25 اسفند 91 1:23
انشالا که همیشه شاد و سرحال باشین . ماشالا متین جون چه خوشکل شده . ببوسینش
مامان ملیسا و مهدیس
25 اسفند 91 15:12
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک
مائده(ني ني بوس)
16 فروردین 92 23:31
الهي كه هيچ وقت مريض نشي
مائده(ني ني بوس)
16 فروردین 92 23:32