متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

در ایام عید

1392/1/21 15:57
نویسنده : مامان سمانه
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی متین من فدای اون چشمات شم قربونت برم الان که دارم این پست واست مینویسم یک دسته گل اب دادی امروز صبح ٣تا لیوان برنج خیس کردم واسه ناهار درست کنم گذاشته بودم روی کابینت برگشتم سمت یخچال تو هم روی پنجه های پاهات وایساده بودی کاسه برنج ریختی اگه بدونی برنج همه جا ریخته بود زیرکابینت روی کابینت روی قالی بعدهم زدی زیرگریه اخه خودت هم ترسیده بودی بمیرم من منم ارومت کردم خوابوندمت تا تونستم به کارم برسم

این پست مربوط میشه به خونه عمه بابایی که در روز٩ عید رفتیم خونشون تو حیاط خونشون شبیه یک باغ کوچیک بود پردرخت مثل انجیر توت وپسته و... یک استخر هم بود که دیگه شده بود جایگاه قورباغه ها انقدرقورباغه توش بود که من میترسیدم نزدیک بشم

 ولی چاره تو رو که نمیکردیم تو فکرمیکردی ماهی هستن میخواستی بری تو اب اونا رو بگیری بابا هم نتونست چند دقیقه پیش عمه اش بشینه همش تو رو میگردوند منم اومدم چندتا عکس ازتون گرفتم واسه یادگاری این عمه مهربون به پسرم عیدی هم داد

 

وای متین اماده بودی که بری تو اون اب

وای من که میترسیدم چندشم میشد ولی تو دست بردار که نبودیبدبو

تواین عکس هم داری اشاره میکنی که بابا ببرتت سمت همون استخرقورباغه ها تعجب

اینم عکس بابا ناصر درکنار عمه  مهتاب هستش به نظرمن که خیلی شبیه به هم هستن

اینم عکس یکی دیگه ازعمه های باباته عمه کوکب که پارسال عید ازش گرفتم

 

این عکسها رو ازعمه های بابات گذاشتم بزرگ که شدی شاید دربین ما نباشندخواستم عکسهای اونارو ببینی ایشالا همیشه سالم وعمرشون طولانی باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرام
20 فروردین 92 15:06
عیدت مبارک پسر شجاع خاله ایشالا سال خوبی داشته باشین و امسال حتی از غصه های کوچیک هم خبری نباشه
رضوان مامان رادین
20 فروردین 92 15:34
ای جونم عزیزممم...عکسها عالی بودند...گلم شما را لینک کردم
مائده(ني ني بوس)
20 فروردین 92 17:17
مواظب باش نيافتي توي آب
شقایق مامان آرشا
20 فروردین 92 22:36
واقعا عکسها جاویدانن
پرهام ومامانش
20 فروردین 92 23:30
$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$
سجاد
2 اردیبهشت 92 0:05
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم