متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین در14 ماهگی

1392/1/21 16:15
نویسنده : مامان سمانه
262 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من 14  ماهه شده بزنم به تخته چقدر زود بزرگ شدی و روز بروز خوشگل تر و جیگر تر میشی عسلم از اینکه مامان پسرخوبی مثل تو هستم خیییییییییییلی خوشحالم قربونت برم خدایا شکرت شکرت بخاطر این نعمت بخاطر این پسر، خدایا عمر طولانی با عزت و سرافرازی و آرامش به پسرم بده و از همه بدیها و بلایا و سختیهای روزگار محفوظش بدار آمییییییییییییییییییین.

 

متین این روزا میتونه بگه تاب تاب چون خیلی تاب اش دوست داره وخودش بدون کمک وخیلی ماهرانه میشینه روی تاب اش Tree swing

پاستیل خیلی دوست داره ومیخوره

شکلات میوه ای هم خیلی دوست داره

پفک وچیپس که دیگه نگوحمله ورمیشی سمتش که من بهت نمیدم اخه خیلی مضره به خدا یکباربهت دادیم دیگه دست برنمیداری مامانی به حرف مامان گوش کن

من نمیدونم چراهرچی که توضررداره تو دوست داری واسش جیغ میکشی گریه میکنی مثلا قند حیف دندونای نازت نیست بخدا

اغلب ظهرها ٢ یا ٣ ساعت میخوابه شبها هم ساعت ١١ میخوابه

دوهفته غذای میکس واست درست نکردم دمپخت بچه ها واست درست کردم زیاد نمیخوردی کم اشتها شده بودی من دوباره غذای میکس واست درست میکنم چون خیلی بهترمیخوری

وقتی سوار ماشین میشیم جلوی شیشه می ایستی هروقت من با دستام میگیرمت جیغ میکشی دستام کنارمیزنی

تخمک ومغزبادام زیاد میخوری من وبابا ازدست تو دیگه کمترتخمه میخوریم چون نصف بیشتر ش تو با پوست میخوری ما میترسیم که مریض بشی

چند روزه که دچارادار سوختگی شدی من با پماد سوختگی مادرکر پاهات چرب میکنم که الان بهتری

به پوشک مای بی بی حساسیت داری بهمین خاطربود ادارسوختگی پاهات

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

این عکسها مراحل نشستن روی تاب ات هست ببین:Swinging 2

این عکسها یک روز صبح ساعت ١٠ ونیم بودکه ازخواب بیدار شدی سریع رفتی سمت تاب ات ازت گرفتم موهات کاملا بهم ریخته آخه تابیدار شدی دیگه فرصت ندادی مامانی مرتبت کنه...

درمرحله اول دستت میگیری به دوتا میله ی کنار تاب ات

وسعی میکنی ازتاب بالا بری که موفق میشی

مرحله سوم وحالا دست میگیری به میله کناری بالای تاب ات وخودت برمیگردونی به طرف مقابل

مرحله چهارم خودت پاهات میاری پایین واماده میشی واسه تاب سواری اونوقته که منو صدا میزنی میگی ماما تاب تاب Valentine smiley 182

اینم نمونه عکسی ما هروقت سوار ماشین میشیم جات اینجاست یک بار که همین وایسادنی خوابت هم رفته بود

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شقایق مامان آرشا
20 فروردین 92 22:26
نه کار آخر باور کردنی نیست
عاطفه مامان مهرسام
20 فروردین 92 23:09
الهی چقدر شیطونی خاله یه خورده کمتر مامانتو اذیت کن مهرسام هم عین تو هر کاری که میگیم نکن انجام میده! انگاری میگیم بکن!!!
پرهام ومامانش
20 فروردین 92 23:34
_¶¶__¶¶_¶¶_¶ _________¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶¶ _____¶¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶_______________¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶__________________¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶____________________¶¶¶¶ ___¶¶______________________¶¶¶ ___¶________________________¶¶¶¶ __¶¶_____¶¶¶______¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ __¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶_¶ __¶____¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶__¶ __¶¶__¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶___¶ ___¶__¶¶¶__________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶ ___¶¶____________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶ ___¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
رضوان مامان رادین
21 فروردین 92 15:51
ای جونم..چقدر عاشق د د ا که در حال تماشاااا خوابش برده...ای جونم
رضوان مامان رادین
21 فروردین 92 16:48
عزیزم خصوصی
الهه
21 فروردین 92 22:47
خصوصي داري
مامان ایسا
21 فروردین 92 23:04
قربون خوشکلیات عزیزه دل خااااااااله
FARIBA
22 فروردین 92 1:20
بمیرم برات که ایستاده خوابت برده بود.آفرین خاله مراحل تاب سواریت رو هم دیدیم....وروجکی شدی برای خودت.....دیگه متین جونی داره مرد میشه
هیراد و عمه لیلاش
22 فروردین 92 17:15
قربونت برم عزیزم که ماشاالله اینقده بزرگ شدی گلم
مهربان
22 فروردین 92 19:58
سلام مامان متین عزیز ماشالله پسره نازی دارین خدا حفظش کنه براتون در رابطه با طراحی تقویم سوال فرموده بودین که هزینه طراحی تقویم رومیزی 13 برگ 10 تومن هست اگر امکان چاپ نداشتین خودم میتونم براتون چاپ و ارسال کنم که هزینه چاپ هم بهش اضافه خاهد شد یه جای دیگه هم طراحی قالب وبلاگ خواسته بودین که من میتونم براتون انجام بدم امری بود با ایمیلم تماس بگیرین
عسل جون
23 فروردین 92 15:27
نمیماین وبم من چند باری اومدم
مامان کیان کوچولو
23 فروردین 92 18:39
عزیز دلم سلام مرسی که همه ی پست هارو خوندی . گلم هنوزم دیر نشده .. عکسایی که از سیسمونی داری با عکسای اتاقشو بذار خیلی خوب میشه .
مامان ایدین
24 فروردین 92 16:10
ماشاالله این دوتا وروجک کاراشون مثل همن آیدین منم قند دوسداره عاشق تاب هست اصلا بگو یه نمونه متین تو خونه ماست کاملا درک میکنم کاش میشد از نزدیک ببینمتونعاشقانه متین و مامانش رو دوست داریم من و آیدین
هدی مامان مه نیا
24 فروردین 92 17:19
سلام عزیزم خوبی خانمی ؟ ماشالله متین جونم دیگه مردی شده واسه خودش ان شالله همیشه شاد باشی ؟ راستی از حباب کوچولو چه خبر خوبه ؟
سجاد
3 اردیبهشت 92 22:56
کلیپِ نماز خوندن سجاد کوچولو
بدو بیاااااااااااااااااااا
منتظرم


چشم اومدم