متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

هدیه های مامان به مناسبت روز مادر وزن

1392/2/14 3:16
نویسنده : مامان سمانه
373 بازدید
اشتراک گذاری

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!

مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی!

سلام متین من گلم امروز یعنی ١١ اردیبهشت روزمادر و زن بود ومن خیلی خوشحالم که تو این لقب زیبا رو به من دادی واژه ی به نام مادر چه حس خوب و زیبایی هستش وقتی تو به من روزی صدهابارمیگی مامان 

و همیشه باید شکر گزار خدای عزیز و مهربانی باشم که مادر را آفرید تا واژه عشــق را برای تموم دنیا معنا کنه!

متین من وقتی تو میخندی من در اوج خستگی هم که باشم خنده به چهره ام می نشینه ودنیایم سبز میشه وباگریه ات دلم میلرزه و طوفانی میشه .

امروز با بابا امین به همین مناسبت که گفتم رفتیم بیرون اول واسه تو یک کلاه نقاب دارتابستانه خریدم با یک جوراب بره های ناقلا یک کفش تابستانه  وبعد رفتیم پارک ودرآخرهم رستوران بابا امین هم  به من هدیه داد  امین جون عاشقتم

وبعد از اون ساعت ١١ شب رفتیم خونه بابا حاجی

 

خــــــــــــدايا!!

 

 قسم به بزرگيت،

 

 هيچكس، هيچوقت، مريضي مـــــــــــــادرشو نبينه .

 

 باباحاجی هم مثل همیشه به ماخیلی لطف داشتن وهمیشه ودر همه ی مراحل زندگی ما ٤ تاخواهر هوای ماروهمه جوره داشته وبه هرکدوم ازما ٤ تا دخترش ١٠٠ تومن  داد به خاطراینکه امسال من وخاله مریم ونجمه ومیترا هرچهارتای مون طعم مادرشدن چشیدیم البته خاله میترا هنوز نی نی هاشو توبغل نگرفته ولی امسال باسالهای دیگه فرق داشت وهمه ی ما بچه داریم

 ممنونم باباجونم از حمایت هات  دوستت دارم شدید

 

 

 " بـــابـــا "

 

  بابا یعنی قشنگترین کلمه دنیا

 

  که هیچ مترادفی نمیتونی براش پیدا کنی !

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پارسا
12 اردیبهشت 92 3:25
سلام دوست گلم روزت مبارک
مامان آوا
12 اردیبهشت 92 17:25
به به خوبم کاسبی کردی مامانی
صبا
12 اردیبهشت 92 19:06
هدیه روز زن مبارکت باشه عزیزم
الهه
13 اردیبهشت 92 9:51
دوست خوبم روز شمام مبارك
سارا مامان آرتین
13 اردیبهشت 92 9:57
روزت مبارک مامانی متین
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 اردیبهشت 92 18:21
مبارکه ... چقدر گوسفند های روی جوراب بانمک هستن
پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 23:49
خاله نرگس
16 اردیبهشت 92 7:56
سمانه جون روزت مبارک. مادر که باشی عاشقی دیگه. اونوقت برای گل پسری هم کادو می خری. مبارکش باشه.
هیراد و عمه لیلاش
17 اردیبهشت 92 13:42
عزیزم خصوصی