متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

رقصیدن متین

1392/2/15 0:57
نویسنده : مامان سمانه
333 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٣/٢/٩٢ مامان مشغول آشپزی بود Chefوداشت ناهار درست می کرد

 ولی تو پسرخوشکلم نمیذاشتی مامان غذا درست کنه دست به همه چیز میزدی مخصوصا شیشه های ادویه ها 13.gifکه بازهم از این که من مشغول بودم واز تو غفلت کردم زدی ویک شیشه ادویه برای بار دوم شکستی فکرکنم شکستنی های تو همچنان ادامه داره

منم واسه اینکه به کارهام برسم وتو روهم سرگرم کنم اهنگ واست گذاشتم و تو هم چند دقیقه ی مشغول رقص بودی

خیلی هم بامزه میرقصی من که عاشق رقصیدنت هستم راستی وقتی میرقصی خیلی هم دورخودت چرخ میزنی

نمیدونم متین من عاشق ترین هستم یاتو بهترینشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

 

 ادامه مطلب یادتون نره

 

 

حلقه ی که توی دستت هست خیلی دوست داری این حلقه های بازیت مادرلیلا واست خریده که همیشه دستت هست حتی موقع های که باهم بیرون میریم چندروز پیش هم یکی ازهمین حلقه ها رو هم اومدی گذاشتی توی کیف من که اگه رفتیم بیرون واست بیارمش

Yatta

اینم حرکت جدید متین

یادت باشه تو وجودم یه جای همیشگی داری  یه جای کوچیک به وسعت یه قلب

تو ماه منی گل همیشه بهارمی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان آوا
14 اردیبهشت 92 7:02
آفرین چه قشنگ میرقصی
قالب های اختصاصی کودکانه
14 اردیبهشت 92 9:51
خبری ازت نیست؟ کجایی
صبا
14 اردیبهشت 92 12:00
اای جووووووووووووووووووووووووووووونم چه خوشمل میلقصی مااااشااالله چه پسریییی همینطور چیز میز میشکونه بعد میلقصه
سارا مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 13:13
ماشالا به این گل پسر شیطون چه بامزه میرقصی عزیز خالهههههههههه مامانی متین ممنون که بهمون سر زدی ... خصوصی داری خوشکلم
مامان ستیانفس
14 اردیبهشت 92 15:41
متین جونم خیلی قشنگ می رقصی آفرین پسر دوست داشتنی ،پشتک زدن هم بلدی خاله جون
مامان فهیمه
14 اردیبهشت 92 16:41
سلام دوستم خوبی چه خبرا,یادم رفته بود بهت بگم وبلاگ خیلی قشنگی درست کردی,مبارک گل پسرت باشه,آفرین به مامان خوش سلیقه
مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 16:55
خصوصی
rasta
14 اردیبهشت 92 16:58
ای جانم، دله همرو بردی با این رقصت عسسسسسسسسسیسسسسسسسسسم، عکس سومی خیلی قشنگ و بانمک شده!! راستی مامانی دقت کردی لینک دوستات چه بامزه شده!! خصوصی داری عزیزم!
مامان بنيتا
14 اردیبهشت 92 17:19
اي شيطون بلاي دوست داشتني
مامان فهیمه
14 اردیبهشت 92 17:22
باشه عزیزم بهت خبر میدم
سمانه مامان ستایش
14 اردیبهشت 92 18:17
روز مادر با تاخیر مبارک دوست خوبم خصوصی
مامان بنیتا
14 اردیبهشت 92 18:31
ای جووووونم به این رقصیدن ...چه مردونه هم می رقصه مامانی عین همین عکسو که توش متین جون پل زده من دیروز از بنیتا گرفتم اونم برای اولین بار این کارو کرد و من خیلی خندیدم به این کارش
سیما
14 اردیبهشت 92 18:58
سلام عزیزم خوبی متین خوبه این چند روزه یکم سرم شلوغ بود یروز خونه مامی یروز خونه مامی شوشو یروزم خونه دوستمون مهمون بودیم امروز گفتم یسر بهت بزنم قربون این پسر رقاص ببوسش متینو گلم
سارایی
14 اردیبهشت 92 20:27
سلام خاله جون.من برای مامانم یک سکه بایک شاخه دست گل گرفتم.راستی از رقصیدنت خوشم اومد
رضوان مامان رادین
14 اردیبهشت 92 20:57
عزیزم...ای جونم با اون حلقه هات...خاله حلقه های برج هوشته؟؟هزارتا بووووووسسسسسس
مامان ساجده
15 اردیبهشت 92 15:03
به گل پسرمون
هیراد و عمه لیلاش
15 اردیبهشت 92 22:10
چه ناز میرقصی خاله جون راستی گلم خصوصی
شقایق مامان آرشا
15 اردیبهشت 92 22:16
ای جان رقصشو ببین
پرهام ومامانش
16 اردیبهشت 92 0:19
اسماء
16 اردیبهشت 92 11:17
سلام ممنون که اومدی به وبم عزیزم اره خیلی نینی دوست دارم فقط منتظرم درسم تموم شه تابعد دست بکارشیم ایشالله اگه خدا بخواد خدا پسرتو حفظ کنه خیلی عزیزه ماشالله میتونم لینکت کنم؟
مامان ایمان
16 اردیبهشت 92 23:50
عزیزم رقصبدنشو ببین جیگر خاله چه خوب میرقصه شیطون بلا
نیلوفر مامان آوا
21 اردیبهشت 92 13:30
فدای سرش بزار بشکنه اما آسیب نبینه. آوای من اولین چیزی که شکست سر یه شیرینی خوری بزرگ بود که الان متوجه شده و ازم میخواد داستان دست گل به آب دادنشو براش تعریف کنم. تمام اینها خاطره آینده می شن. خاطراتتون شاد
مامان نوژا
22 اردیبهشت 92 8:27
نوژای منم همین مدلی میرقصه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 اردیبهشت 92 15:57
چه باحااااااااااااالهههههههههه
آرام
23 اردیبهشت 92 13:21
رقاص خاله