متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

تولد مادرلیلا

1392/2/25 16:06
نویسنده : مامان سمانه
318 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق من Loveshower

ما روز سه شنبه اول رفتیم لونا پارک کلی بهمون خوش گذشت اول سوار چرخ وفلک شدیم من وتو بابای خیلی دوس داشتی روی در اهنی چرخ وفلک یک زنجیر بود که به وسیله اون در قفل میشد که توازاول تا اخرش زنجیر ول نکردی توی دستت گرفته بودیش بعد سوار ماشین و قطار شدی و قلعه بادی

قلعه بادی مخصوص بانوان هم داشت که من 20 دقیقه ی رفتیم به منم خیلی خوش گذشت نذاشتن توروباخودم ببرم تو موندی پیش بابای واونم واست چیپس فنری با پاپ کورن واست خریده بود مشغول خوردن بودین

بعد از اون رفتیم به مناسبت

 

تولد مادر لیلاسه شنبه 92/2/24  خونشون همه خاله هات اونجا بودن توهم با بچه ها کلی بدو بدو کردی منم درست نتونستم بشینم باید دنبال تو بودمبدو

ولی یک چیزی خیلی ناراحتم کرد دوربین عکاسی ام یادم رفته بود ببرم و عکس بگیرم ناراحت

وقتی شمع روی کیک روشن کردیم تو میخواستی شعله روی شمع بگیری حسین هم دست توروگرفته بود روی شمع ودستت یک تاول زد که من اصلا متوجه نشدموای اخه تو نه گریه کردی نه حسین چیزی گفت شب وقتی اومدیم خونه متوجه شدم حسین تنبیه کردم امروز نذاشتم بیاد بالا باهات بازی کنه

کلی هم رقصیدی واسه بابا حاجی وهمه ذوقت کردن واست دست میزدن اگه بدونی چقدر خوشکل می رقصی عزیزمیزبانکده محصل

از آرشیو عکسهای قدیمی تر که توی کامپیوترم save هست برات میذارم تا این پست هم بدون عکس نمونه

این عکسهای که میذارم مربوط به 3 سال پیش هست اون زمان مامان تو رو نداشته

بوسه ام نثار تو مادر

که نه تکرار میشوی

و نه تکراری...

 

*** تازه بعد از مادر شدنم فهمیدم پیش از این مادر نبوده ام که خیلی چیزها را بفهمم...

مادر عزيزم عاجزم از جبران زحماتت و مهربانيهايت

ولي دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممممممم و قدردان وجود با محبتت.

 

 

مامان مهربونم

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

دوستت دارم ، تولدت مبارک

 

مادرلیلا بسلامتی امسال 51 ساله شده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

صبا
25 اردیبهشت 92 18:39
تولد مامان لیلا جون مبااااااااااااااااارک انشاالله همیشه سلامت باشن و تولد 120سالگیشونو جشن بگیرن
سارا مامان آرتین
26 اردیبهشت 92 0:20
ایشالا 151 ساله بشن و سایشون بالا سرتون باشهههههههههه تولدشو.ن مبارک الهی بگردم واست خاله که دستت بوو شده بود و هیچی نگفتی از بس مردی ماشالا
♥ نیم وجبی ♥
26 اردیبهشت 92 13:00
تولدشون مبارک باشه عزیزم فدای پسر گل بمیرم که دستت اوف شد عزیییز دلم از بس شجاعی هیچی نگفتی
مامان پارسا
26 اردیبهشت 92 16:02
مبارکه انشالا سایشون همیشه بالا سرتون باشه.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اردیبهشت 92 14:03
تولدشون مبارک امیدوارم سال های سایه ِ پرمهرشون بالا سرتون برقرا باشه ... با دلی خوش و تنی سالم
رضوان مامان رادین
28 اردیبهشت 92 11:37
تولد مامانی مهربون مبارک..انش اا... جشن تولد 100 سالگیشون
مامان فهيمه
28 اردیبهشت 92 15:28
عزيزم تولد مامان گليتون مبارك انشالله سايه شون هميشه بالاى سرتون باشه
مامان بنيتا
28 اردیبهشت 92 16:45
تولد مامان ليلا رو تبريك ميگم البته ببخشيد با تاخير اميدوارم سايه پر مهرشون هميشه بالاي سرتون باشه
مامان ستیانفس
28 اردیبهشت 92 18:09
تولدمادر جونت مبارک عزیزمب