متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

دوباره سرماخوردگی...

1392/2/28 2:57
نویسنده : مامان سمانه
196 بازدید
اشتراک گذاری

متین همه زندگیم... فرشته زمینی من .پاره تن مامان

الان ٣ روز سرماخوردی ومامان نصفه عمرشده ...

خیلی حالت بد هست  چشمات عفونت کرده و آب ریزش بینی شدید داری فدات شم من که این روزها رو نبینم مامانی بردمت دکتر چندتا دارو بهت داده مرتب بهت میدم وقتی از چشمات عفونت میاد و خیلی زیاد آب ازچشمات میاد خیلی حالم خراب میشه و کلی غصه دارمیشم نمیذاری که قطره بریزم توی چشمات با کلی تلاش میریزم

٣ شبه که اصلا خواب نداری تا ٤-٥ صبح بیداری وخیلی ناله میکنی از درد وگریه میکنی دیشب خودم هم باهات گریه میکردم اخه نمیتونم ببینم پسرم داره درد میکشه کاش همه ی درد هات مال من بود

دیشب نمیتونستی بخوابی بینیت گرفته بود منم با اسپری بینی تونستم بینت بازکنم تا بتونی شیربخوری بخوابی مامان جونم امشب هم قبل ازخواب دیدم تب داری بهت استامینوفن تب بر  دادم پاهات روبا اب نمک شستم با بدبختی هم شربت هات رو دادم

این روزها نه اوضاع تو خوبه نه من امیدوارم که زود زودخوب بشی ومن توی پست بعدخبر خوب شدنت بذارم مامان دعا میکنم خیلی زود خوب بشی خیلی نگرانتم ...

متین من

مامان همون احساسی رو داره که تو داری ...

 حتی از خودت بیشتر دردت رو احساس می کنه !!!

خداجون همواره هواي پسر كوچولوم رو داشته باش .

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم نازنينم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان هستی شیرین زبون
28 اردیبهشت 92 3:07
خدا برا هیچ بچه ای مریضی نخواد... ان شاالله زود زود خوب شی من هم واست دعا میکنم. امیدوارم مامانت زودتر خبر سلامتیت رو بهمون بده.
رضوان مامان رادین
28 اردیبهشت 92 11:34
خیلی ناراحت شدم..انشاا... هر چه زودتر خوب خوب میشه عسل خاله
پرهام ومامانش
28 اردیبهشت 92 12:56
ان شالله زودی زود خوب بشی متین جونم
سارا مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 13:31
الهی بگردم... خیلی بده این فسقلی ها سرما که میخورن ادم دلشون کباب میشه اخه خیلی اذیتن.. ایشالا متین جونمون زود زود خوب میشه... ببوسش مامانییییییییییییییییییی
مامان فهيمه
28 اردیبهشت 92 15:45
آخى عزيزم چش شده گل پسر،بد نباشه،دوستم انشالله زود زود خوب شه نگران نباش سرماخوردگى واسه همه پيش مياد،سخته ولى بايد، وره ش طى بشه و متين جون خوب ميشه انشالله،اگه لازم شد ببريش دكتر يه سر ببرش دكتر باقرى
مرجان مامان آران
28 اردیبهشت 92 16:03
اي واي كه چقدر اين سرما خوردگي بدههههههه ايشالا زودتر بهتر بشه
مامان وانیا
28 اردیبهشت 92 16:30
سلام عزیزم خدا بد نده منم این چند روز درگیر واکسن وانیا بودم خیلی بده ادم جلوی چشمش نینیشو بیحال ببینه ایشالاه متین گل هم بزودی خوب بشه نگران نباش عزیزم بخودت مسلط باش
مامان بنيتا
28 اردیبهشت 92 16:43
اميدوارم زودتر خوب بشي عزيزم تا ماماني هم از نگراني دراد
گلها
28 اردیبهشت 92 17:27
ارسال رایگان------ قیمت بسیار مناسب عرقیات باغ گلها مرکز توزیع بهترین و مرغوبترین شربت آلات و آبلیمو و آبغوره وعرقیات معطر و دارویی شیراز 5 گیاه لاغری- 7 گیاه قند خون- 7 گیاه هاضمه- 6 گیاه تعادل- 6 گیاه کبد بسیار جواب داده که مخصوص باغ گلها است که تحت نظر متخصص تغذیه تهیه می شه. همچنین شربت آلات دست ساز مخصوص فصل تابستان به لیمو- بهار نارنج- نعناع- سکنجبین ارسال سفارشات به صورت تلفن به تمام نقاط (کشور) با پیک رایگان مطمئن باشید پشیمون نمی شید. چون ارسالش رایگان هست و مثل اینکه تو شهر خودتون دارید خرید می کنید ولی با کیفیت عالی و اصل شیراز 09174444261 یا تماس یا sms یا ایمیل به golhaboiled@yahoo.com عزیزم اگه خواستی بگو تا لیست قیمت و خواص دارویی عرقیات رو برات بفرستم
مامان ستیانفس
28 اردیبهشت 92 18:05
الههههی فداش بشم،ان شاالله هرچه زودتر خوب میشه
مامان شایان
28 اردیبهشت 92 18:48
ایشالله زودی خوب بشی متین کوچولو ناز من واست دعا میکنم میفهمم مامان چی میکشه..... از خدا میخوام که دیگه یه عمر سلامت و شاد زندگی کنی خاله جون....
آرام
28 اردیبهشت 92 20:36
ایشالا زودی خوب شی خاله
هیراد و عمه لیلاش
28 اردیبهشت 92 21:01
بلا و بیماری ازت دور باشه متین جون ، عزیز دلم انشاالله که امشب هردوتاتون سلامت سلامت بشین و دیگه خوابی خوب داشته باشید ما هم تو پست فردا خبرهای خوب هوب بخونیم
مامان فهيمه
29 اردیبهشت 92 1:03
به نظرمدكتر خوبيه،حتما ببرش پيشش،راجب بدغذاييشم بهش بگو،قد و وزن و همه چيشم چك ميكنه ،خيابون نادر _نبش خيابون شمس _جنب داروخانه كيوان طبقه بالا_8302141
مامان امیرعطا
29 اردیبهشت 92 1:26
سلام. ایشالله زود خوب میشه حال متین جون و سرحال بازی و شیطونی میکنه. خیلی غصه نخور مامان متین جان
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 اردیبهشت 92 12:20
آخی ... چقدر مادرانه ... چقدر دلسوزانه ... حس مادرانه مان برانگیخته شد ... عزیزم ... ایشالا متین جونی خوب بشه هر چه زودتر و شاد شاد ببینمت ...
نرجس
29 اردیبهشت 92 15:55
سلام
ماشاالله بچه شيريني داريد خدا حفظش كنه


ممنونم عزیزم ولی چرا ادرس وبتون نذاشتین ...
رها
29 اردیبهشت 92 15:56
سلام كوچولو نازنين خيلي شيريني دلم ميخواد لپاتو بخورم گلم


خیلی خوش اومدی به وبلاگمون ممنونم خاله منم به شما سرمیزنم
صبا خاله ی ایسا
29 اردیبهشت 92 16:10
ایشالله زود خوب شی عزیزه دلم
rasta
29 اردیبهشت 92 16:41
سلام عزیزم الاهی بمیرم که دری درد میکشی ، ایشالله زودی خوب بشی متین جونم، چقدر ناراحت شدم
rasta
29 اردیبهشت 92 16:43
سمانه جونم، رمز رو واست تلگراف کردم عزیزم
مهسا مامی لیانا
30 اردیبهشت 92 0:01
وای عزیزم ایشالا که هرچه زودتر خوب بشی خاله
مائده(ني ني بوس)
1 خرداد 92 23:21
ايشالا زودي خوب شي عزيز خاله
نیلوفر مامان آوا
5 خرداد 92 10:52
آخی. عزیزم. خیلی سخته هیچ مادری تحمل دیدن بیماری بچه شو نداره. ایشالله الان دیگه باید بهتر شده باشه. شاید داره دندون جدید در میاره.