متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

باغ جهان نما

1392/2/30 2:15
نویسنده : مامان سمانه
405 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

توهمه دنیای منی

همه آرزوهای منی

 امروز خیلی سرماخوردگیت بهتر از دیروز بود و من تصمیم گرفتم ببرمت بیرون

 تا بازی کنی  کمی حال و احوال مون بهتر بشه ؛خاله نجمه وریحانه اومدن خونمون وباهمدیگه رفتیم باغ جهان نما تو اولین باری بود که اونجامیرفتی خیلی خوب بود بعد از این چند روز کسل آور کلی تو بازی کردی وخوشحالم که بهت خوش گذشت

وقتی رفتیم باغ جهان نما به خاله مریم هم زنگ زدیم اونم با الهه وحسین اومدن و دورهم خیلی خوب بود شب هم شام رفتیم رستوران سنتی هفت خوان و تو هم خیلی پسرخوب ومودبی بودی مامان اصلا اذیت نشد

کلی باموسیقی اونجا رقصیدی طوری که همه واست دست میزدن به من میگفتن اصلا مثل یک پسربچه یکسال ونیم نمیرقصه خیلی بهتر و ماهرانه میرقصه منم کلی ازت فیلم گرفتم وحافظه دوربینم پرشد

عزیز دردونه ی من تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 الان بهتری خدارو شکر خیلی سرحال تری الهی همیشه لبخند به لبت باشه عزیزم

92/2/29

همیشه یه چیزایی تو زندگی هست که باعث آزرده خاطر شدن بشه، اما یه چیزای دیگه هم هست که خداوند در قبال اون سختیها و مشکلات به آدم میده... الان خدا یکی از بهترین پاداشهاشو  بهم داده که ازش خیلی ممنونم .اونم وجود پررنگ متینم در زندگیم هست تنها بهانه زیستنم.

 حالا بریم سراغ عکسها 

داری با ریحانه سبزه ها رو از جا در میارین وبه سمت بالا میریزین تو این کارو از ریحانه یاد گرفتی

 

توی این عکس سر تو دعوا بود بین الهه وحسین وریحانه هر کدوم از اونا میگفتن متین باید پیش ماباشه منم تو رو وسط گذاشتم همشون خیلی تورو دوست دارن وهر روز من باید تاکید کنم متین بغل نکنین می خوره زمین متین بوس نکنین مریض میشه ولی تا من سرگرم یک کاری میشم میبینم پنهانی تو رو بغل میکنن وبوست میکنن خلاصه خیلی دوست دارن واذیتت نمیکنن

این گربه که توی این عکس هست اصلا از سرجاش تکون نمیخورد ومیو میو میکرد توهم خوشت اومده بود داشتی همینطور بهش نزدیک میشدی

تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .

فرشته كوچك كلبه زندگي من كه معني و مفهوم خوشبختي رو از با تو بودن ميشه فهميد گلم

تمام خوبيهاي دنيا تمام اميدهاي زندگي تمام لحظات شادي تمام موفقيتهاي ممكن و يه خوشبختي كاملللللللللل رو براي تو ميخوام عزيز دلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

رضوان مامان رادین
30 اردیبهشت 92 17:05
خدا را شکر متین جون خوب شده...چقدر هم تو پارک چمن چینی کرده
سارا مامان آرتین
30 اردیبهشت 92 23:44
چقدر دلم تنگ شددددددددد
یکی از تفریحات من و شوشو اونوقتها که شیراز بودیم رفتن به باغ ها بود... یادش بخیر
ماشالا به این گل پسر قوی و خوش تیپ و رقاص
کاش از رقصیدنش هم عکس میذاشتی ما هم کیف کنیم
خداروشکر که حالش بهترهههههه... ببوسش


اخی عزیزم اره وقتی ادم میره به این باغ ها احساس ارامش میکنه منم از حافظیه خیلی خاطرات خوب دارم اره دوس داشتم عکسی از رقص اون شبش میذاشتم ولی حافظه دوربینم پرشد ولی توی وبلاگ متین چندتا پست قبل عکس از رقص متین گذاشتم
مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 0:24
خدارو شكر كه بهتره عزيزمممممم چه عكسايي چه جاي خوشگلي چه متين نازييييييييييي
مامان امیرعطا
31 اردیبهشت 92 0:25
سلام. خدارو شکر متین خوب شده. ایشلله همیشه خوب باشه و به شادی و تفریح مشغول
مامان بنیتا
31 اردیبهشت 92 14:03
خدارو شکر که بهتر شدی عزیزم و حسابی بهت خوش گذشته
ماما ایسا
31 اردیبهشت 92 16:22
خداروشکر که بهتری گلم همیشه به گردش چه جای قشنگی ماشاالله به متین جون چه خوشتیپ عزیزم کارتارو برای متین جون بخر چیز خوبیه و زود یاد میگیرن
مامان شايان
31 اردیبهشت 92 17:04
خداروشكر كه گل پسري ما خوب شد هميشه به تفريح عزيزم ماماني قالب متين وو خيلي خوشكله
سیما
31 اردیبهشت 92 17:40
عزیزم خوشحالم که بهتر شدی ایشالاه دیگه هیچوقت مریض نشی گلم
مامان بنيتا
31 اردیبهشت 92 18:16
خدا روشكر كه خوب شدي عزيز دوست داشتني معلومه كه بچه ها بايد سر تو دعواشون بشه
مامان ایسا
31 اردیبهشت 92 18:40
خدارو شکر متین جون خوب شده مواظبش باشید
مامان ستیا نفس
31 اردیبهشت 92 18:54
سلام عزیزم خوشحالم که متین جونم حالش بهتره از طرف من ببوسش
مامان فهيمه
1 خرداد 92 9:57
سلام دوستم خيلى تو فكرگل پسر بودم ،خيلى خوشحالم و خداروشكر كه حالش خوب شده،هميشه به تفريح عزيزم،الهى هيچ بچه اى مريض نشه
پرهام ومامانش
1 خرداد 92 13:38
خداروشکر که سرحال شدی متین جان همیشه به دددددددددددددددددددددددد
مامان مهدیس و ملیسا
1 خرداد 92 16:50
خوشحالم که حال این پسمل نانازی خوب شده دوستون دارم
مهسا مامی لیانا
1 خرداد 92 22:00
همیشه به گردش خوشتیپ خان
مامان بردیا
1 خرداد 92 22:37
خوشحالم که بهتری خوش تیپ حسابی دختر کش شدیا
مائده(ني ني بوس)
1 خرداد 92 23:16
معلومه كه خيلي خوش گذشتهايشالا كه هميشه شاد باشي
مائده(ني ني بوس)
1 خرداد 92 23:16
خصوووووووصي
هیراد و عمه لیلاش
2 خرداد 92 0:18
خدارو شکر که خوبی عزیزم متین جونم بزرگ مرد کوچک پیشاپیش روزت مبارک
مامان امیرحسین
2 خرداد 92 0:51
به به چه جای قشنگی،همیشه به گردش،همیشه سلامتی.
مامان ایسا
2 خرداد 92 6:59
خدارو شکر که خوب شدی. همیشه به گردش
مهسا مامان نورا
2 خرداد 92 15:41
حسابی خاله دختر کش شدیا ما اپیم