متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

مرواریدهای متین

1392/2/30 2:16
نویسنده : مامان سمانه
253 بازدید
اشتراک گذاری

متین مامانی میدونی چندتا دندون باهم دراوردی بمیرم من کلافه شدی ودرد کشیدی کاش من به جای تو درد میکشیدم میدونم خیلی این سری اذیت شدی اخه ٤تادندونات باهم دراومده تازه لثه ات هنوزمتورم وسفته دست که میکشم رو لثه ات احساس میکنم بازهم میخوای دندون در بیاری قبل از عید اسفندماه که مریض شدی تب داشتی واسهال گرفته بودی به خاطرهمین دندونات بود که باهام در میومدن❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

توهم که نمیذاری من دهنت بازکنم ببینم چه خبره

ولی چندتا عکس بلاخره گرفتم دیگه بهتراز این نمیشد اخه اصلا نمیذاری

الان که این پست می نویسم دقیقا اسال و٤ ماه و١٠ روزت هست که ١٦ مروارید قشنگ داری ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

مبارکت باشه نفس مامان

الهی قربونت بشم خودم  خودم خودم خودم که ماشااله اینقدر تند تند داره دندونات درمیاد.چند روز بود همش بی قرار بودی  . ایشااله بقیه اش هم به راحتی دربیاد پسرکم

 ٢١/١/٩٢

اینم عکس تصویر دندان ها هست که میشه فهمید کدوم دندونات دراومده مبارک باشه گل پسرمامان فرشته کوچولو من ماچ تو عکسی که ازدندونات گرفتم میشه دید دوتا دندون پیشین مرکزی وجانبی به خاطرقطره اهن یه کم سیاه شده ولی اینا دندونای شیرت هستن میریزن مهمتر قطره اهن که برای بدنت لازمه گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مائده(ني ني بوس)
20 فروردین 92 17:15
هورااااااااااااا مباركه
شقایق مامان آرشا
20 فروردین 92 22:34
مبارکهههههههه
پرهام ومامانش
20 فروردین 92 23:31
مبارکه متین جان
ماما آیسا
21 فروردین 92 23:01
مباااااااااااااااااالکه عزیزه دلم
FARIBA
22 فروردین 92 1:16
فدای اون دندونای کوچولوت.....
هیراد و عمه لیلاش
22 فروردین 92 17:22
مرواریدهای خوشگلت مبارکه عزیز دلم بمیرم برات چقده اذیت میشی عسلک
مامان ستیانفس
22 فروردین 92 21:36
سلام متین جونم مرواریدهای جدیدت مبارکه عزیزم
مامان کیان کوچولو
23 فروردین 92 18:39
آخی عزیز دلم خیلی مبارکه گلم
مامان بنيتا
24 فروردین 92 16:05
مرواريدات مبارك عزيزم
مامان ایدین
24 فروردین 92 16:22
مرواریدات مبارک عزیزمخیلی مواظبشون باش گلم .ببینم حالا دیگه راحت کباب میخوری؟نوش جونت
مامان آنی
25 فروردین 92 1:21
ای جانم مبارکت باشه عزیز دلم قربونت برم