متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

راه رفتن متین

1392/1/25 12:55
نویسنده : مامان سمانه
322 بازدید
اشتراک گذاری

هورا هورا من امروز خیلی خوشحالم

امروزیکی از روزهای خوب زندگی من بود

یک نفراین روز خوب واسم رقم زد تا منو بینهایت خوشحال کنه اون کسی نبودجزمتین من

امروز یعنی ٢٤/١/٩٢ متین درسن یک سال وچهارماه وچهارده روز تونست بدون کمک والبته کمترزمین خوردن وتسلط بهترراه بره

منم که بی صبرانه منتظرهمچین روزی بودم واقعا دلم غش میرفت تا راه رفتن متین ام ببینم الان که دارم این پست مینویسم واقعا خوشحالم

البته اینم هست چند وقتی بودمتین تلاش میکرد راه بره ولی یه ذره میترسید وقدم زیادی برنمیداشت

قربون قدمهای متین کوچولو برم من

امیدوارم این قدم ها همیشه در راه درست قرار بگیره منو سربلندکنه به امیداون روز که ارزو من فقط موفقیت توهستقلب

ولی این وسطا متین یک شیطنت هم داشت اونم این بودکه ازاونجای که قبلا هم گفتم عاشق گوشی موبایل واونو میذاره روی گوشش وباصدای خوشکل ونازش میگه الو الو و... منم گوشیم دادم دستش بعدازچند دقیقه دیدم نیستش

بعدازکلی این ور واون  وردنبالش گشتن ولی خبری ازش نبود روی سایلنت هم بود پیداش نمیکردم

 یک سر به کابینت ها زدم چون متین روزانه بیشتراز ده بار سر به کابینت ها میزنه باکمال تعجب دیدم تو سطل اشغال فکرهم نمیکردم اونجا پیداش کنم

ولی این پسرناز بازیگوش مامانشه

درادامه:

 

عزیزم این کفش خیلی دوست دارم چون ازموقعی که واست خریدم تونستی راه بری وبا این کفش قدمهای اولت تجربه کردی

قربونت برم عزیزززززززززززززم دیگه کاملا خودت میتونی قدم برداری و راه بری. خیلی هیجان داره وقتی میبینم متین کوچولوی من که تا چند وقت پیش حتی نمیتونست کمرش رو صاف نگهداره حالا برای خودش مردی شده و میتونه خودش راه بره.

 خدایا این لذت رو و این لیاقت رو نصیب همه منتظرا بکن.

امیدوارم قدمهات همیشه استوار باشه جوجوی من

این عکس هم هفته پیش که رفتیم کمال آباد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامانی کسرا
25 فروردین 92 12:39
مبارکه امشالله قدماش در مسیر درست ادامه داشته باشه ثابت قدم باشه
رضوان مامان رادین
25 فروردین 92 15:46
تبریککککککککککککککککککککککک
پرهام ومامانش
25 فروردین 92 21:52
ثابت قدم واستوار باشی باشی متبن جان
مامان بنيتا
25 فروردین 92 23:19
مبارك باشه عزيزم با اون كفشاي خوشگلت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 فروردین 92 2:07
سلام خانومی، منو ببخش... بله ، میدونم، میشناسمتون خانومی ... واقعا ببخشید... نمی دونم چرا نبودید تو لیست... مهم اینه که الان دوباره لینکیدمتون
مامان هدیه
26 فروردین 92 16:59
به به مبارکه...بلا خره متنین خان مام تونست راه بره حتما گوشی رو پسند نکرده که انداخته دور...یکی مدل بالاشو بخرین
مامان ساجده
26 فروردین 92 18:13
مبارك باشه عزيزم
مامان بنیتا
26 فروردین 92 18:16
مبارک باشه عزیزم..ایشالا قدمهات استوار و محکم باشن در راههای پرپیچ وخم زندگی
مامان آیسا
26 فروردین 92 19:04
مبااااااااااااااااااااالکا باشه عسیسم
بهاره مامان ونداد
27 فروردین 92 1:30
عزیزم مبارکت باشه همیشه ثابت قدم باشی کفشات همخیلی خوشکلند
مامان ماهان نفسی
27 فروردین 92 15:24
وای عزیز دلم مبارکش باشه انشالله همیشه رو پای خودش به سمت موفقیتها قدم برداره
خاله نرگس
27 فروردین 92 20:01
مبارک باشه. آفرین به قدمهای کوچولوت.
سارا
12 اردیبهشت 92 19:19
مبارکه عزیزم