متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

این روزهامون...

1392/9/26 11:59
نویسنده : مامان سمانه
262 بازدید
اشتراک گذاری

متین عزیزمali-mahsa

بخاطر همه ی آرامشی که ازتو دارم خدا رو شکر میکنم 

 وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دونست و

 هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عشق تو برايم زيباتر از هر زيبايي و با شكوهتر از هر منظره اي هست... تو دنياي ناشناخته اي هستي كه فقط من آنرا كشف كرده ام... به ميزان همه ستايشگران مي ستايمت... به اندازه همه دنيا دوستت دارم... اگر در راه عشق تو وجودم را به هزاران تكه قسمت كنندهر تكه آن با صداي بلند فرياد خواهم زد...

دوستت دارمali-mahsa

٢٦/٩/٩٢

 عزیز دلم این روزها خیلی از ساعات روز مشغول بازی با وسایل بازیت هستی هنوز ماشین و توپ رو بیشتر از همه دوس داری ماشین هات رو به ردیف می چینی پشت سرهم و بخوبی تشخیص میدی ازماشین های بزرگتر می چینی تا کوچیک ترها توپ هات وحیوان های پلاستیکی ت روهم همینطور ردیفشون میکنی بعدهم میای صدای من وبابا میکنی میگی نگاه ماهم واست دست میزنیم  میگیم آفرین وتو هم باصدای بلند واسمون میخندی  واین بازی ها رو خودت یادگرفتی ماانجام ندادیم که تو یادبگیری واسه اولین بار که دیدم خیلی تعجب کردم که چقدر با وسواس حوصله ردیف شون میکنی مثل قطار دوتاعکس بالای هم مربوط به دو روز متفاوت بود که تو مشغول بازی هستی منم عکس گرفتم

(مامان و بابام به من میگن تا موقعی که گواهینامه نگرفتم رانندگی نکنم )

گفته بودم این روزها شدی راننده کوچولوی ما فرمان بادوتا دستت میگیری نمیذاری بابا به فرمان دست بزنه جیغ میکشی که فقط خودم باید رانندگی کنم چراغ ماشین خاموش و روشن میکنی دنده عوض میکنی کوچولوترکه بودی بابا حاجی میذاشتت توی بغلش پشت فرمان وتو علاقمند شدی به رانندگی ازهمون زمان تا حالا اگه هم نذاریمت پشت فرمان انقدرگریه میکنی توی این عکس هم پشت چراغ قرمز هستیم چند دقیقه ی گذاشتیمت پشت فرمان تا آروم بگیری بعد هم تا دوربین دست من دیدی پریدی تو بغلم ازم گرفتی تندتند عکس میگرفتی اصلا نمیتونم دوربینم دربیارم تا ازت عکس بگیرم چون سریع ازم میگیری اینروزها به سختی ازت عکس میگیرم لنز دوربین مون زدی خراب کردی که بابا تونست تعمیرش کنه ولی مثل قبل دیگه عکس نمیگیره

 

 

(منم خودم آماده کردم که هرچه زودتر امتحان بدم تا بتونم گواهینامه م بگیرم)نیشخند

این عکس هم عینک و کتاب رانندگی مادر لیلا برداشتی  کتاب ورق میزدی منم ازت عکس گرفتم تعجبم چطور توی کمد پیداش کردی و برداشته بودی که من رسیدم خودکار ومداد که نگو تا ببینی برمیداری روی دیوار میکشی چندین اثر ازخودت روی دیوارهای اتاق مادر به جا گذاشتی...

متین کجا رفته توی کمدش داره قایم باشک با مامانش بازی میکنه

 

اینم بازی قایم باشک که روزانه با مامانی بازی میکنی خرس ت هم باخودت بردی توی کمد تاقایمش کنی یه دنیا بوسه واسه پسرنازم

راستی متین جونم امروز بابا حاجی داره میره کربلا انشالا بسلامتی سفربی خطری داشته باشه به تو قول داده کلی سوغاتی میخواد واست بیاره آخه خیلی دوست داره وبه وبلاگت هم همیشه سر میزنه

پست بعدی هم که میخوام واست بذارم از روز تولدت هست که تا چند روز دیگه آپ میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیرعطا
26 آذر 92 16:10
همیشه شاد باشی متین جون. تولدتم 2باره مبارک. منتظر عکسات هستم..
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بنيتا
26 آذر 92 19:31
منتظر عكساي تولد متين جون هستم ايشالا سفر بابا حاجي هم بيخطر باشه وبه سلامتي برگردن
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم مرسی از دعای خوبت
مهناز مامان ترلان کوچولو
27 آذر 92 14:29
عزیزم تولدت مبارک باشه خاله جون منتظر عکسای تولدیم
مامان سمانه
پاسخ
ممنون چشم تا چند روز دیگه میذارم توی وب متین
مامان الیار
27 آذر 92 19:27
منتظر تولدیم خو
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم ببخشید یه کم دیر شد منتظر عکساش هستم آخه من اون شب با دوربین خودم عکس نگرفتم
سارا مامان آرتین
27 آذر 92 21:24
ماشالا به این گل پسر زیبا
مامان سمانه
پاسخ
مرسی
مامان ستیا نفس
28 آذر 92 16:23
سلااااااااااااااااااااام به متین شیطووووون بلاااا دلم حسابی واست تنگ شده بود از دیدن همه عکسها اینجوری شدم منتظر عکسهای تولدت هستم عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم ماهم دلمون واستون تنگ شده بود مرسی از لطفت
اسپاترا
30 آذر 92 10:13
خصوصی رو چک کن عزیزم
سمیه مامان پارسا
1 دی 92 14:02
sسلام خوبی جیگر طلا به به مبارکه اومدنت و صدتا مبارک واسه تولد متین نبود پست رمزدار تو وبت که
مامان سمانه
پاسخ
سلام تو خوبی ؟ میام وبت توضیح میدم واست
مامان ایمان
2 دی 92 19:18
السلام ای وادی کربلا السلام ای سرزمین پر بلا السلام ای جلوه گاه ذوالمنن السلام ای کشته های بی کفن اربعین حسینی برشما تسلیت باد
پرهام ومامانش
4 دی 92 23:37
همیشه به شادی متین جون
مهسا مامان نورا
6 دی 92 18:29
پسمل کچل خاله جانم حسابی مرد شدی واسه خودت یه پارچه اقا
مهسا مامان نورا
6 دی 92 18:30
میگم سمانه جون گفته بودی نمیتونی وارد وب نورا شی رو ی عکسش کلیلی کنی وارد میشی
مامان سمانه
پاسخ
آره مهسا جون نمیتونستم وارد بشم مرسی که گفتی میام وبتون