متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

جشن تولد دوسالگی

1392/9/30 2:57
نویسنده : مامان سمانه
390 بازدید
اشتراک گذاری

 

متین من

نورچشمی مامان

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نشی آرزویم این هست که دلت همیشه خوش باشه

عزیزتر ازجانم

تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری

امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی

تولدت آغاز زیبایی ها ست

                                                           روزمیلادت مبارک

 

 

دو ساله شیرین من -فرزند دوست داشتنی من -دوستت دارم

  

   

 

در تمام لحظه ها یی که در جشن میگذشت شادی تو حتی در لحظه ای برایم بسیار شیرین بود و تمام خستگیهارو از من دور میکرد...

 

 

 

                                                                   

 

 

 

 آتش بازی که آخر تولدت انجام دادیم حسابی ذوق کردی

 

 

 کارت تولدت

١٤/٩/٩٢ جشنت برگزار کردیم

 اینم یک نمونه بازشده کارت تولدت هست که به هرکدوم ازکارتها یکی از این عکسها دادیم

 برگ یادگاری

 

تولد تو تولد یک زیبایی ، تولد یک بهار تولد آرامش

تولد یک فرشته ، تولد زلالی دریا ، تولد عشق

تمام واژه ها برای توصیف خوبیهای تو حقیرند

و هنوز جمله ای که بشود تو را با آن وصف کرد متولد نشده

تولدت مبارک عزیزم

اینم یک عکس هنری که هاجر از کفشت گرفته که گوشه اتاق به همین شکل که میبینی بوده تو اون لحظه دیگه کاملا خسته بودی خوابیده بودی

 تمام این عکسها هاجر با دوربینش از جشنت گرفت چون من روزتولدت دنبال کارهای جشن بودم   به همین خاطر پست تولدت با تاخیر توی وبت گذاشتم تا عکسها به دستم رسید چند روزی طول کشید٦٠ تا دعوتی داشتیم بابا امین هم خیلی بهم کمک داد والبته هاجر هم خیلی زحمت کشید ومادربزرگها وپدربزرگها هم همینطور 

 شام:  ساندویچ کتلت - سوسیس - فلافل  با میوه و کیک بودو...

هدیه های هم که بهت دادن بیشتر نقدی بود ٧٠٠ هزارتومان بهت هدیه دادن + یک ربع سکه من وبابا امین که با پول های تو قلک ت که جمع شده بود واست خریدیم

متینم یک جشن هم بعد ازعید ٩٣ واسه ختنه سورنی ت برات میگیریم که خیلی مفصل تر وکامل تر سعی میکنیم باشه

 نازنینم امیدوارم همه روزهات غرق در شادی باشی خنده ات از ته دل گريه ات از سر شوق باشه

پسرم ازته اعماق دلم آرزو میکنم شاهد روزهای موفقیت هات باشم در زمینه تحصیل وشغلی وازدواج و... اون موقع هست که دیگه هیچ آرزوی ندارم تو منو به آرزوهام برسون

همه زندگی من تولد تولد تولدت مبارک                 دوستت دارم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

اسپاترا
30 آذر 92 10:08
تولدت مبارک باشه متین عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
ممنون
fariba
1 دی 92 13:50
متینم تولدت پر نور و ستاره....امیدوارم سالیان سال در کنار عزیزانت با شادی زندگی کنی راستی مامانی رمز عکستونو ندارم
مامان سمانه
پاسخ
مرسی دوستم... عکس دیدی قبلا
خاله نرگس
1 دی 92 14:38
تولدت مبارک گل پسر. انشاله120 سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت. انشاله باباحاجی هم به سلامت از سفر برگردن.
مامان سمانه
پاسخ
ممنون
مامی وانیا
1 دی 92 23:57
تولدت مبارک عزیزم دست مامانیت هم درد نکنه معلومه که برات سنگ تموم گذاشته بوس برای خودتو و مامانیت
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم بوووووووووس
نسرین(مامان پریا)
3 دی 92 12:35
تولدت مبارک خوشگل خاله به به چه تولد زیبایی
مامان امیرعطا
3 دی 92 15:10
تولد نولد تولدت مبارک.
صبــــا خاله ی آیســـا
3 دی 92 21:54
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااارک خوشگلم متین جون خوشتیپم همه چیز باسلیقه بود به به مامانی خصوصی
مامان سمانه
پاسخ
ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
6 دی 92 18:28
متینم تولدت مبارکببخشید با تا خیر اومدم
مامان پارسا
8 دی 92 0:48
ببخشید با تاخیر تولدت مبارک عزیزم .انشالا تولد صدسالگیت کلا یه مدت نبودم
مامان آیلین
21 دی 92 12:11
سلام. تولد پسر گلت مبارک. ببخشید با تاخیر انجام شد. خیلی از مطالب وبلاگتون خوشم میاد. خیلی با احساس می نویسید. امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشید.
مامان سمانه
پاسخ
سلام ممنونم مرسی دوستم لطف داری