متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

پدرم و همسرم روزتان مبارک

1393/2/22 23:33
نویسنده : مامان سمانه
233 بازدید
اشتراک گذاری

93/2/23

به پاس فداكاري‌هاي بي‌چشم‌داشتت، به پاس همه‌ي دردها و رنج‌هايي كه به تنهايي بردوش كشيدي و عشق بزرگت كه ارزانيم بود، براي تو مي‌نويسم. براي تو كه سال‌هاي جوانيت، در چروك دستانت پنهان شده است و بر لبهايت مهر سكوت خورده است.

دستانت را بر صورتم بكش، مي‌خواهم زبري آن را لمس كنم تا شايد او بگويد كه چقدر برايم زحمت كشيده‌اي.

پدرم تا حال هر چه داشته‌ام از توبوده است، براي داشته‌هاي ديروز و امروزم از تو متشكرم.

* پدر نازنینم روزت مبارک .....امیدوارم سالیان سال روز پدر رو برات جشن بگیریم و تو شاهد رشد همه نوه هات باشی.....مطمئن باش پسرم می فهمه که تو چقدر پدر نازنینی برای همه ما بودی هستی و خواهی بود....روزت مبارک

 

وهمچنین این روز مبارک وفرخنده رو به بابا ناصرهم تبریک میگم

و

جاده عشق همسفر می خواست و من تو را برگزیدم به خاطر قلب مهربانت ، با من بمان

وبدان خلوت دلم همیشه آشیانه توست همسر عزیزم روزت مبارک

مطمئنم پسرمون همه محبتهای تو رو درک می کنه و سعی خواهد کرد بهترین پسر دنیا برای تو باشه همینطور که تو سعی خواهی کرد بهترین پدر دنیا برای پسرت باشی

والبته روز شماهم مبارک پسرگل مامانی.شما هم مردی شدی برای خودت دیگهمحبت

 

پسندها (6)

نظرات (1)

مامان زهرا
24 اردیبهشت 93 10:26
روز پدر برتمام پدرهای مهربان مبارک