متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

جام جهانی 2014

1393/3/13 22:15
نویسنده : مامان سمانه
305 بازدید
اشتراک گذاری

نوشتن برای تو را دوست دارم

اینکه تو مخاطبم باشی

اینکه روزی _زمانی_ساعتی اگر خواستی بخوانی آنچه نوشته ام

....

اینکه بدانی دوستت دارم

اینکه برایت بهترین باشم

اینها همه برایم هیجانی شیرین دارد

.........

اما بنویسم از این روزهای فوتبالی

 

93/3/23 شروع جام جهانی فوتبال2014در برزیل بود وتیم ملی ایران هم یکی از تیمهای شرکت کننده هست وبابا امین هم که یکی از طرفدارهای سرسخت فوتبال هست و منم بی علاقه نیستم هر سه نفرمون پای تلویزیون هستیم تا ساعت 2 یا 3 شب وتوهم با ما بیدار می مونی حاضر نمیشی بخوابی اینم از شور و هیجان فوتباله که تو خونه ما هم تا پاسی از شب برقراره...

متین من

دوستت دارم دوست داشتنی ترین من وخدایا بسیار سپاسگذارم از نعمتی که به من عطا کردی...

ساعت 2:30 شب متین مشغول فوتبال دیدنه

3/26بازی ایران و نیجریه 0-0که با خانواده خاله مریم وباباحاجی و مادرلیلا ...باهم دور هم دیدیم

3/31بازی ایران و آرژانتين 0-1که خانواده عمو رحیم مهمان خونمون بودن خیلی هم بهت خوش گذشت

مثل این عکس با ما  به خاطر گل نزدن تیم ایران حرص میخوردی حسابی هم محوتماشای بازی بودی

توی بغل بابا امین نشستی تخمه هم که میخوری فوتبال می بینی با اینکه ایران از گروهش صعود نکرد ولی عملکرد بدی هم نداشت شانس صعود داشت  ولی در مقابل تیم بوسنی3 بر1 شکست خورد واینکه نشد که بشه ...خیلی آهنگ ها ی فوتبالی هم خواننده های مختلفی واسه ایران خوندن که من این که واست متنش میذارم بیشتر دوس دارم.

به نام  ایران دعای پیران نشان آن شکوه ایران

یوزپلنگان

به نام یزدان رستم دستان نشان دهید آن شکوه ایران

یوزپلنگان

به چنگ و دندان غرور مردان نشان دهید آن شکوه ایران

یوزپلنگان

همه به پیش به سوی جام تو قهرمان

 همه به پیش به سوی جام به نام آن جهان پهلوان

یوزپلنگان

 به عشق علی پوریای ولی به عشق تختی با هرسختی ای

به عرق نام پدر به اشک چشم مادر

یوزپلنگان

این پست در تاریخ 93/4/1 نوشته شده

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان هلیـــــــــا
18 تیر 93 1:48
قربونت برم متین کوچولو مرد کوچک با فوتبال دیدنت