متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

این روزهای تو ..

1393/3/13 22:03
نویسنده : مامان سمانه
274 بازدید
اشتراک گذاری

متین من -فرزندم /دلبندم/بین ما چه میگذرد؟؟؟

 

کاش در این دوران از زبان خودت میشنیدم....

گاهی اوقات خواسته هایی داری که از دید ما آدم بزرگا غیر منطقیه...

گاهی اوقات از من و بابا چیزهای عجیبی میخواهی.....

صبوری -آرامش و برآوردن خواسته های بی خطرت کار من و بابا است...

اما کاش از دید تو میدانستم آنچه بین ما میگذرد...خوب است؟ بد است؟ متوسط است؟

هر چه در توان دارم در دستانم میگذارم وبا یک دنیا احترام تقدیمت میکنم

پسرم متین روز به روز دوست داشتنی تر فهمیده تر و مهربانتر میشوی و من _سمانه_مادرت دیگر چه میتوانم از خالقم بخواهم ؟؟؟

خالقی که تو را ...تکه ای از وجودم را سلامت به من هدیه داده و مرا مسئول نگهداری تو کرده-نگهداری از گوهری که فقط یک مادر میتواند قدرش را بداند

آرزو میکنم تا زمانی که در این دنیای خاکی ام قدر تو-بودنت-و لحظه های فراموش نشدنی بینمان را بدانم و شاکر وجودت باشم که اگر جز این باشد ناسپاس ترینم.......

سلام وروجکچشمک

 

این روزا کمتر صدام میکنی و بیشتر با خودت بازی میکنی...

 

لباسهاتو خودت انتخاب میکنی واگه اون رنگی که یا لباسی که دوست نداشته باشی بخوام تنت کنم راضی کردنت ....... یک بار میخواستیم بریم بیرون با این که هوا رو به گرما هست  و از اونجایی که تو اصلا علاقه به پوشیدن شلوارک نشون نمیدی وحتما باید شلوار بپوشی با هر ترفندی شلوارک بهت پوشاندم رفتیم بیرون همین که پامون گذاشتیم توی خیابون نمیدونی چه گریه و زاری راه انداختی انقدر جیغ های بنفش کشیدی وما مجبور شدیم دوباره برگردیم خونه و اون شلواری که خودت انتخاب میکنی بپوشیکلافه

 البته همیشه نظر تو شرطه اما اگه لباسات تو لباسشویی باشه یا بخاطر بازی با آب خیس باشه و خوابت هم بیاد نمیدونم چکار کنم تا راضیت کنماوه

 

عزیزم به اسپری و ادکلن علاقه شدیدی پیدا کردی - تا الان چندتا ادکلن و اسپری مامانی خالی کردی یکبار یک شیشه عطر خریده بودم غافل شدم از وجود شما گذاشته بودم توی اتاق تا اومدم ببینم در چه حالی که صدات در نمیاد دیدم کاملا عطر خالی کردی هیپنوتیزم

کلا حمام رفتن بیشتر با من ترجیح میدی با کسی دیگه نمیری ولی از اینکه سرت شامپو بزنم زیاد دوست نداری 

اینجوری دیگه دنیای شیرین بچه ها ....با چه چیزهایی شاد و سرگرم میشیدلبخند

عزیزم وقتی بغلم میکنی ومیبوسیم شیرین ترین لحظه ها رو دارم البته تمام لحظه ها با تو شیرینه به همه میگی این مامان منه و اگه بابا هم باشه میگی این بابای منه اینطوری برامون دلبری میکنی  کلا وقتی بخوای دیگران متوجه مالکیتت روی کسی یا چیزی منظورت برسونی میگی مال منه مثلا این ماشین منه - مامان منه- بابا منه و...قلب

این روزها میگی بابا سلام /مامان سلام / وگاهی اوقات حین بازی یک سری کلمات رو کنار هم میذاری که بسیار شیرین بیان میکنی

هرشب با بابا امین کشتی میگیری و ماشین بازی میکنی 

باتبلت بیشتر بازی میکنی بازیهای که خیلی بازی میکنی Fruit Ninja هست و یک بازی موتوری هستش

 ازم میخوای که آهنگ  گنگم استایل برات بذارم  که خیلی علاقه داری  باهاش میرقصی چند بار باید برات تکرار کنم و اسکوترت هم که اصلا زمین نمیذاری روزهات با این بازیها میگذرونی
 

عزیزم این روزها کارهام خیلی زیاده جدای از خانه داری و نگهداری از گلی مثل شما همیشه  همه سعیمو میکنم که همه چیز خوب و آروم پیش بره که ایشالا میره

در کنار همه این حرفها وجود تو بر عکس خیلی ها که میگن بچه دست و پا گیره به من انرژی بسیاری میده و شاید به همین دلیله که نسبت به قبل فعالتر شدم حتی فکر ادامه تحصیل به سرم زده و اگه خدا کمک کنه همه چیز اونطوری که دوست دارم پیش بره امسال میرم دانشگاه وشاید تو رو هم بذارم مهد البته هنوز قطعی نشده ولی فکرم چند وقته به خود ش مشغول کرده تل ببینیم خدا واسمون چی بخواد

باز هم خدایا سپاسگذارم

شیرین زبونم ممنونم و دوستت دارم

و بی نهایت است الطافت در قالب نوشته نمی اید .....

میبیننی پسرم یکی از همان لطفهای بی کران تویی تو که مرا مادر و عشق را در نگاه مادرانه برایم ساختی...

بخاطر همه چیز سپاسگذارم پسرم

 

قشنگتر کلمات رو بیان میکنی

یه وقتهایی وقتی خیلی خوابت میاد به یه چیزهایی گیر میدی که شاید در وقتهای دیگه خیلی خوب باهاش کنار میای ...و لجبازی و غر زدنت کمی بیشتر شده و این طبیعیه و اگه نباشه جای سوال داره.....تا اونجایی که بشه باهات کنار میایم...

دوست داشتنی تر شدی و مهربونترلبخند

وقتی بابا میاد رهاش نمیکنی حتی موقع شام هم ازش میخوای بیاد پیشت و باهات باشه 

آخه خیلی دوسش داری و ما هم که برای تو قلبمون هی تاپ تاپ میکنهقلب

وروجک تر شدی و از ما تقلید میکنی...

خودت انتخاب میکنی چی بپوشی واگه از لباسی خوشت نیاد به هیچ طریقی نمیپوشی ...

نماز خوندنت خیلی زیباست بخصوص قنوت؛سجده ... باخودم هر روز میبرمت مسجد

از چی بگم که همه کارهات برای ما زیباست...

هر چه در توان دارم برایت انجام میدهم برای تو ...تو که بودنت برآورده شدن بزرگترین آرزوست اینکه فراتر از آرزوی منی ...بسیار فراتر....

                        با یک دنیا عشق دوستت دارم

 

پسندها (5)

نظرات (7)

♥پرنیان♥مامان متین
31 خرداد 93 16:32
سلام خانومی..خوبین؟ماشالا گل پسری مردی شده واس خودش..خدا حفظش کنه.. نوشته هاتون خیلی قشنگ و با احساسه متین منم دقیقا عکس همین شکلی داره..اشتباه نکنم شهربازی گاندویه نه؟مجتمع زیتون؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام گلم نظرلطف تون هست درسته مجتمع زیتونه
مامان بردیا
31 خرداد 93 18:14
سلام.با پست تولد به روزیم.خوشحال میشیم تشریف بیارید
مامان پارسا
6 تیر 93 1:32
سلام دوست خوب مثل اینکه شما هم مثل ما زیاد آپ نمی کنی ؟ دلمون تنگ شده بود
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
8 تیر 93 17:04
مامان سمانه ی عزیز... تولّـــــدت مبارک....
مامان سمانه
پاسخ
دوست عزیزم مرسی از محبتت ولی من 18 تولدمه ولی برام خیلی باارزش بود این کامنتت
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
10 تیر 93 17:54
واقعا؟ 18 تیر... من چرا همش فکر میکردم که 8 تیر...
مامان سمانه
پاسخ
دوستم محبتت برام یه دنیا ارزش داشت همین که میدونستی من تیرماه بدنیا اومدم واسم کافیه
♥پرنیان♥مامان متین
11 تیر 93 14:36
سلام تولدتون پیش پیش مبارک
مامان متین ومائده
20 تیر 93 15:51
سلام عزیز مخوش حال میشم به ما ک تازه واردیم سری بزنید