متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

ماه مهمانی خدا

1393/4/13 13:56
نویسنده : مامان سمانه
264 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم زمان با شتاب میگذرد و تو جلوی چشمانمان رشد میکنی .... لحظه لحظه های با تو بودن را میستایم... لحظه هایی که بازگشتی ندارد...

آری این است زندگی ...نمایشنامه ای تکرار نشدنی....

کاش نمیگویم /آرزو میکنم برایت بهترین باشم ....

متینم ماه رمضان شده 6 روز از این ماه مبارک گذشت روزهایی بلند_گرم_و مامانی که روزه میگیره این روزها شیرین تر شدی شاید به جرات بگم تمام حرفهایمان را میفهمی یا از حالتمان درک میکنی... پسرم حس میکنم صبورتر شدم .......نه تو مهربانتر شدی....تو که وجودت هدیه ایست که هرروز برجسته تر و با ارزش تر میشود ...هدیه ای آسمانی از جانب خدایی که از لطفهایش هر چه بگویم کم است

لطفهایی که به مادرت کرده و تو در هر لحظه از زندگیم بزرگترین لطف خدایم هستی.... این روزها هنو ز در ماه رمضان هستیم/روزه داری و گرمای شدید و تو که بسیار دلم برایت میسوزد چرا که بخاطر گرما و بیحالی ما باید در خانه باشی وبا اسباب بازی های ات سرگرم بشی/خیلی سعی میکنم حوصله ات سر نره

باهم توپ بازی میکنیم

ماشین بازی

نقاشی میکشیم

کارتون میبینی

با تفنگ که جدیدا برات خریدم پلیس بازی میکنیم

میریم خونه خاله میترا که  نزدیک بهمون هست  رو چند دقیقه ی با آناهیتا و بنیتا بازی میکنی

یا به حسین خاله مریم میگم بیاد خونمون و با تو بازی میکنه تو خیلی به حسین علاقه داری بعضی از روزها بهانه ش میگیری و گریه میکنی به من میگی به حسین بگو بیاد خونمون

ویا اینکه با هم هر روز برای نماز به مسجد میریم

یک روز همراه باباحاجی رفتی بیرون منم رفتم روضه وقتی اومدی یک ماشین پلیس بزرگ توی دستت بود که بابا حاجی برات خریده بود

...

عزیزم تو بسیار خواستنی شدی همیشه قدرتو میدونم قدر نعمتی که بسیار برایم بزرگه و باید خیلی با احتیاط باشم تا لایقت باشم.... گاهی وقتها از ذوق بودنت اشک در چشمهایم حلقه میبندد اشکی که برایم خیلی با ارزش است .اشکی که به خاطر حضور تو مرا مهربانتر کرده متین-بزرگ مرد-مهربان-عزیز.....دوستت دارم

نوشته شده:93/4/13

(عکس مربوط به تفریحات ایام نوروز در یاسوج)

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان رها
13 تیر 93 18:35
سمانه جون نماز و روزه قبول باشه عزيزم ببوس متين جون رو التماس دعا
fariba
18 تیر 93 3:11
عزیز دل خاله عاشقتم،چقدر بزرگ شدی نفسم!
رضوان
18 تیر 93 11:38
نماز روه هاتون قبول خانومی...متین جونی را ببوس