متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

❤ تولد مامان سمانه ❤

1393/4/19 17:32
نویسنده : مامان سمانه
691 بازدید
اشتراک گذاری

من دیروز با23 سال زندگی خداحافظی کردم و وارد 24سالگی شدمجشن

 متین جانم امسال سومین سالی هست که در تولدم حضور داری و حضور تو همچنان مرا متفاوت میسازد/  تفاوتی که فقط خودم درک میکنم

کاش بتونم هر سالی که میگذره برات بهتر از قبل مادری کنم

و در نهایت خدایا بخاطر لطفی که به من عطا کردی سپاسگذارم

پسری که لحظه لحظه هایم را و تمام وجودم را پر از عشق میکند ...وبخاطر وجودش نعمت صبر در من شکوفا تر شده

و باز هم خدایا سپاسگدارم که فرصتی به من دادی تا بتوانم بیشتر زندگی کنم و در بیست و چهارمین سال زندگی ام هم از لطفی که به من عطا کردی لذت ببرمفرشته

93/4/18

(کارت  نوزادی واکسن مامان سمانه )

(شیرخشک دوران نوزادی ما البته من شیرخشکی نبودماخندونک گفتم عکسش بذارم توی وبت که بدونی شیرخشک اون زمان این شکلی بودن)

ببین متین جونم چه طوری از کیک لذت می بری خیلی از کیک و فوت کردن شمع خوشت میاد هنوز هم به تولد میگی آیه چشمک

شیرینی زندگیم دوستت دارم

این کیک تولد بامزه که بابا امین خریده بود و منو سورپرایز کرد یک جشن سه نفره توی خونمون باهم گرفتیم بعد از اون کیک برداشتیم رفتیم خونه بابا حاجی و مادر لیلا شادی مون با اونا و خانواده خاله مریم و  خاله نجمه تقسیم کردیم فشفشه و ترقه شما بچه ها زدید کلی بهتون خوش گذشت وبازی کردید.

و وجود تو در کنار تمام شادیهامون بود که همه مارو از صمیم قلب شاد میکرد.

                                   وروجک شیرین زبون دوستت دارممحبت

پسندها (7)

نظرات (8)

سارا مامان آرتین
19 تیر 93 19:04
tavalllooodat mobarak maman samaneh ishallla 120 sale shiiii dooostam
مامان آینده یه فسقلی
20 تیر 93 0:30
مامان سمانه
پاسخ
اولین نفری که از چند روز قبل بهم تبریک گفتی تو بودی
مامان الهام
21 تیر 93 10:48
سمانه جووون تولدت مبارککککککککککک
مامان صدرا
21 تیر 93 22:48
سمانه جون تولدتون مـــــــــــــبارکـــــــــــــــــ انشالله 120 ساله شی خانومـــــــــــــــــی متین جونم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان بنیتا
23 تیر 93 17:58
تولدت مبارک دوست عزیزم
مامان فهیمه
27 تیر 93 2:53
تولدت مبارک عزیزم
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
31 تیر 93 13:36
_____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ _____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩ ______۩۩۩۩۩_______________ ۩۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ ۩۩_________________________________۩۩ __۩۩_____________________________۩۩ ___۩۩۩۩_______________________۩۩۩۩ ______۩۩۩۩۩_______________۩۩۩۩۩ _______......۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩
مامان زهرا
2 مرداد 93 13:07
دوست گلم تولدت مبارکککککککککککککک