متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

اصلا میشه احساس نوشت ؟؟؟

1393/6/14 18:49
نویسنده : مامان سمانه
179 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چی بنویسم

نمیدونم این همه احساس رو اصلا چجوری میشه نوشت؟

اصلا میشه احساس رو نوشت؟

این چند روز که  اسباب کشی کردیم بیشتر وقتم برای شماست و من خیلی لذت می برم از این حسی که این روزها دارم و باید از مادر گلم قدردانی کنم که هوای منو همیشه و همیشه داشته از روزی که اومدیم خونه باباحاجی اوقات فراغتم خیلی بیشتر شده مادرلیلا خیلی کمک حالم میشه  منم بیشتر وقتم رو میتونم باتو بگذرونم خیلی روزای خوبیه بیشتر از قبل وقتم باهات میگذرونم بازی های مختلفی باهام انجام میدیم باهام میریم پارک -خرید و...

این جمله رو  زیاد شنیده بودم که می گفتن یک دختر با احساسات تره  و...  ولی متین من

درست مثل یه دختر با احساس و لطیفه. همیشه دوست داشتم پسر داشته باشم اما همه میگفتن نه، دختر بهتره ، اما الان مطمئنم که بازم پسر دوست دارم .

خدایا نمیدونم چطوری میتونم شاکرت باشم از اینکه منو لایق دونستی تا این لحظه های ناب رو تجربه کنم.

عاشق اون لحظه ای هستم که میاد دستمو میگیره پشت دستم بوس میکنه و موقع خواب عادت کرده باید حتما دستم بندازم دور گردنش وبگیرمش توی بغلم تا بخوابه

یا وقتی سریال مورد علاقه م شروع میشه بدو بدو میاد صدام میکنه که بریم پای تلویزیون

یا وقتی موبایلم زنگ میزنه خبرم میکنه

و....................................................

چند روز پیش که رفته بودیم خرید افتاد زمین و زانوش زخمی شد هر روز بهم نشون  میده میگه  " اوف خون میاد " منم براش بوس میکنم میگم خوب میشه

الان نشسته بودم کنارش و سر زانوی خودم که خراشیده شده بود بهش نشون دادم اونم یه نگاه توی چشمام کرد بعد لبای کوچولو گذاشت روی زانوم و بوسید بعدش یه لبخند ناز و گرم مهمونم کرد که انگار .........

نمیدونم چی بنویسم...

فقط بی اختبار چند قطره اشک افتاد روی صورتم ، محکم بغلش کردم و گفتم خدایا شکرت

93/6/14

پسندها (1)

نظرات (4)

✿دختربهاری✿
14 شهریور 93 19:22
سلام مامان متین وبتون خیلی قشنگه خوشحال میشم به منم سربزنین
✿دختربهاری✿
14 شهریور 93 19:23
سلام مامان متین با تبادل لینک موافقین؟؟؟؟؟
✿دختربهاری✿
15 شهریور 93 2:15
ممنون از لطفتون منم باافتخار شما را لینک کردم
✿دختربهاری✿
15 شهریور 93 2:18
رمز به منم تعلق میگیره؟؟؟؟؟؟