متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

و اما پدرت...

1393/6/8 16:22
نویسنده : مامان سمانه
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم ... متین جانم

دوست دارم از پدرت بگویم تا بدانی چه لحظه هایی را با هم گذراندید...

تو با تمام وجودت پدر را میخوانی گویی همبازی توست...

 این است دوست داشتن اینکه امروز او را همبازی ببینی و فردا او را حامی زندگی ات بدانی...

و من پیش بینی میکنم تو همواره برای مسائلت همواره او را می خوانی پدری پر از عشق و صبر برای تو ...برای پسرش...

پدرت همان پدری است که من میخواستم برای فرزندم اینگونه باشد...

پدری که بتواند برای شیطنت های  تو که گاهی اوقات غیر قابل تعریف است ...صبر راجستجو کند...

واینجا همین لحظه که این متن را میخوانی بدان که من از او بخاطر اینگونه پدر بودنش همواره سپاسگذارم...

93/6/8

پسندها (5)

نظرات (4)

سارا مامان آرتین
9 شهریور 93 11:26
همیشه سایه شون بالا سر شما و متین جان باشه
مامان و بابا
13 شهریور 93 12:17
سلام.تازه با وبلاگتون آشنا شدم.چه پسر خوشگل و شیرینی داریدمن این هفته بیمارستان کوثر زایمان دارم.میخواستم ببینم شما راضی بودید از وضعیت بیمارستان و امکاناتش؟
مامان سمانه
پاسخ
جواب کامنت در وبلاگتون به صورت خصوصی گذاشتم
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 15:01
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 17:19
ممنون بابت رمز دوست جونم شادباشین