متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

محرم

1392/1/28 1:21
نویسنده : مامان سمانه
260 بازدید
اشتراک گذاری

شهادت امام حسين( ع) تسليت باد.

دو تا عکس از محرم سال ٩٠ و٩١  پسرگلم برات می ذارم متین جان شما در چهارشنبه وروز چهار م ماه محرم بدنیا اومدی موقعی که از بیمارستان بعد از ٥ روز آوردیمت خونه فرداش روزعاشورا بود خونه بابا حاجی بودیم که هرسال عاشورا وتاسوعا نذری مید ن

این عکس هم سال ٩١ ماه محرم هست

خدای مهربون توی این ماه  آرزوهای خوب همه بندههاتو برآورده کن ، بیمارها رو شفا بده و هوای نیازمندها رو داشته باش من و متینم رو هم به آرزوهامون برسون هم اونای که بارها ازت خواستیم و تو میدونی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
4 دی 91 18:14
عزیزم من با افتخار لینکتون میکنم وشما هم زحمت بکشین اگر دوست داشتین به دخملم رای بدین
پرهام
29 دی 91 11:48
سلام مامان متین
واسه اینکه خوش سلیقه ای عزیزم یه رنگیرو اتخاب کردی که کمتر برمیدارن


سلام خوبی عزیزم شما لطف داری همیشه منظورت از کدوم رنگه متوجه نشدم؟