متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

خدایا ممنونم

1391/10/15 12:42
نویسنده : مامان سمانه
499 بازدید
اشتراک گذاری

متین همه ی عمرم

هیچ وقت اینجوری به شمارش روزهای زندگیم فکر نکرده بودم...الان که روزهای با تو بودن و با تو زندگی کردن رو می شمارم گذران عمر برام نمایان تر می شه و شرمنده تر از این که این عمر عجب میگذره و من غافل.

تا وقتی حادثه ای شیرین مثل حضور تو نبود ، برام گذر این روزها هم مهم نبود...

روزها و زندگی به روزمرگی می رسید وقتی نبودی و حالا که هستی شیرینی این روزها رو برام ثبت می کنی...

هر روز با روز قبل فرق می کنی، بزرگ تر می شی، کارهای با مزه تر انجام می دی ...

بعد از اومدنت به جرات می تونم بگم تا امروز هیچ دو روزی شبیه هم نبوده برام ...

امیدوارم سالهای عمرت سه رقمی بشه  گلم...


 

خدایا برای تک تک اعضای بدن پسرم که سالم به من اهدا کردی از تو سپاسگزارم باشد که خود نیز به وقت ؛از تو قدردان وشاکرباشد.خدایا ممنونم

 

اولین هدیه مامانی به گل پسرم:

 میخوام عکس اولین لباسی که برات خریدم بذارم

٣ ماه باردار بودم که به یک مغازه لباس فروشی در (خیابان فلسطین) از این لباس خوشم اومد  واست خریدم بدون که جنسیت نی نی توی دلم که تو باشی بدونم ولی چندروز بعد رفتم سونوگرافی دکترویولت ادیب در خیابان اردیبهشت وفهمیدم که تو یک  پسمل هستی وشیرینی این خبر بستنی از نارنج ترنج خریدم بردم خونه برای مادرلیلا و بابا امین ... وخیلی خوشحال بودم که حدسم برای جنسیتت کاملا درست بوده ...

اولین هدیه بابا امین به پسریکی یدونه ش :

animated gifs of football

وبعد از اینکه بابا امین فهمید نی نی تو راهی ما یک پسرقهرمانه

این توپ

واست خرید اولین کادوی که هنوز بدنیا نیومده بودی بابا امین دوست داشت که تو  فوتبالیست بشی...animated gifs of football

 

این توپ رو 90/3/28 بابایی که برات خرید  در اون تاریخ روی توپ نوشت تا همیشه یادت بمونه ویادگاری بشه

 

  

  پسرکم   متین

    من تو را یکی دوست دارم    

    زیرا بهترین ها یکی هستند    

   خدا......خورشید......ماه......مادر......پدر......تو  

   یک همیشه زیباترین عدد من است  

    همیشه یک هستی و همیشه یک خواهی ماند.    

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)