متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین دیشب ...

1391/10/20 17:24
نویسنده : مامان سمانه
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی دیشب نمیدونم چرا زیاد بهانه می گرفتی نق میزدی بداخلاق شده بودی من وبابا هم هرچی میدادیم دستت تا سرگرمت کنیم بازهم فایده نداشت

منم سعی کردم ببرم بخوابونمت تا شاید اروم شی به سختی خوابیدی حدود یک ساعت سعی کردم تا خوابت برد تقریبا ساعت یک شب بود

ولی حدود ساعت 5 صبح بیدار شده بودی رفته بودی روی کمربابای برای خودت آواز می خوندی موهای بابا رو می کندی وقتی خوب خسته ات شد

 

 اومدی سراغ من که خیلی خوابم میومد چشمام باز نمیشد یکدفعه دیدم یک چیزی خورد توی سرم

چشمام باز کردم دیدم با ماشین فلزی هات محکم زدی تو سرم خلاصه از خواب پریدم وخواب به کلی از سرم پرید

 

بلند شدم وبهت شیر دادم لالایی واست خوندم روی پاهام تکونت دادم تا خوابت برد

دوباره ساعت 9 صبح بود که بیدار شدی نذاشتی مامان بخوابه مامان دیشب شاید 5 ساعت هم خوابش نبرد امان از شیطنت های تو

صبح هم که بیدار شدی خونمون رو کلی به هم ریخته کردی که مامان یک ساعت تموم جمع می کرد وتموم نمیشد تازه بعد یک ساعت هم شده بود مثل روز اولش

قربونت برم مامان که دوست دارم همیشه سرحال باشی و هیچ وقت مریض نشی همیشه بازی کنی مامانم ببینه و ذوق کنه

 

 

خیلی دوست دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان بنیتا
19 دی 91 18:28
سلام ممنون که به ما سر زدین با کمال میل لینکتون کردم برای متین عزیزم
خواهر فرناز
19 دی 91 22:08
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
متین جان...مغز بادوم
20 دی 91 0:54
سلام. جالبه که ما هم متین داریم. ولی متین ما با متین شما یه فرق کوجولو داره. متین شما بادومه و متین ما مغر بادوم. به ما هم سری بزنید.
مامان هدیه
20 دی 91 10:36
الهی فداش بشم خب مامانی چیکار کنه متین جون بی خوابی زده بود سرش
کیارش
20 دی 91 11:23
ای وروجک شیطون بلا چشم نخوری عزیزم مامان متین جون هنوز کجاشو دیدی
مائده(ني ني بوس)
20 دی 91 11:39
متين جون گير نكني تو سبد آخه
پرهام
20 دی 91 13:28
خدا برات نگه داره بانمکه جیگرت خیلیم بانمکه
الهام
20 دی 91 17:58
خدا برات نگهش داره چه پسر بانمک و خوشملیی....
مامان آنی
20 دی 91 18:27
وای خدای من مواظب خودت باش متین کوچول موچول
هیراد و عمه لیلاش
20 دی 91 19:52
هیراد جون به لطف شما دوستان خوب اول شد ببخشید دیر خبر دادم آخه هیراد جون زحمت ترکوندن لپ تابو کشیده بود تا الان در دست تعمیر بود امیدوارم که همیشه متین جون سالم و سلامت و موفق زیر سایه شما باشد
نارسیس
20 دی 91 19:54
سلام مامان متین ماشالا چه پسر گلی داری
سانی مامی شادیسا
21 دی 91 14:28
خدا حفظش کنه هزار ماشاله خیلی شیطون شده
فلوریا مامان دیانا
21 دی 91 16:06
____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___ __|___|___|____|___|___|___|___|
مهسا
21 دی 91 16:36
سلام سمانه خوبی چه خبر الهی فدات شم چقد رناز شده امان از شیطنتای این پسرای اتیش جای من ببوسش
هدي مامان مه نيا
21 دی 91 22:10
عزيزم خاله ، تازه شدي مثل مه نيا ، اونم شبا خواب نداره ،‌ از طرف من پسر خوشگلمو ببوس
مامان مهدیار
21 دی 91 23:20
سلام وروجک شاپرکم چه ناز خوابیدی خکشلم الهی فدای کنجکاویت برم که تورو داخل سبد کشونده سلام مامانی بچه ها سالم و سرحال باشن همه جارو به هم بریزن فقط خدا کنه هیچوقت مریض نباشن