متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین وعروسکش

1391/11/17 1:11
نویسنده : مامان سمانه
301 بازدید
اشتراک گذاری

متین من خیلی وقت که روءروئک خودشو داده به عروسکش واصلا دیگه سوار روء روئک اش نمیشه

منم برای این که روء روئکش خالی نمونه یک عروسک گذاشتم داخلش این عروسک که پسرونه هم هست خاله من چندسال پیش ها برام اورد اون موقع میرفتم دبیرستان از اون موقع تا حالا من عروسک روسالم وخوب نگه داشتم ولی حالا دادمش به متین میخواین بدونین چه بلاهای که سراین عروسک دیگه نیاورده

تا میبینه عروسک سوار روء روئکش هست سریع میاد درمرحله اول : کلاه عروسک در میاره

درمرحله دوم: موهای عروسک می کنه

 

درمرحله سوم : یکی از دستاشو میکنه

 

درمرحله چهارم عروسک پرت میکنه بیرون از روء روئک وجورابش درمیاره

خلاصه من نمیدونم چراخودش که نمیشینه داخل روء روئکش دوست نداره عروسکش هم بشینه

قربون پسر یک دونه ی مامان بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ملیسا و مهدیس
16 بهمن 91 16:53
عزیزه دلللللللم خیلی دوست دارم بوووووووس


ممنونم خاله منم دوست دارم بوس بوس
rasta
16 بهمن 91 19:02
هی هی هی ، یاد خودم میوفتم و عروسکای مامانم تو بچگی !!!!!!! متین جون هم از ان بچه شیطوناست هاااا ، ولی عجب دلی داری تو سمانه جون ، که عروساکت رو اینجوری دادی به پسرت ، من خودم ی دونه baby born دارم ، همون اول که وارد ایران شده بود و خیلی هم گرون بود ، جنسش هم خیلی خوب بود ،نمیدونم میشناسیش یا نه . ی کمد لباس فقط لباسهای اونه عاشقش بودم ، من که عروسک هامو به نینی نمیدم ، اونا یادگاریهای شیرین زمان کودکیمه ، واسش جدید میخرم!!! مخصصا اگه نینی بلا باشه مث خودم و متین جون
پرهام
16 بهمن 91 22:41
sسرما خوردگیش بهتر شد؟


اره عزیزم بهترم ممنونم به فکری
بهاره مامان ونداد
17 بهمن 91 0:56
مامان آنی
17 بهمن 91 11:02
مامان متین جون روروئک خودشه دیگه دوست نداره به کسی بده زوره مگه
مهسا مامی کیارش
17 بهمن 91 16:26
وروجک شیطون بلا
مامان آیسا
17 بهمن 91 18:51
___ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣
مامان هدیه
18 بهمن 91 8:53
وااااااااای طفلی عروسک
رضوان مامان رادین
18 بهمن 91 14:23
الهی فداشششششششش که به عروسکش حسودی میکنه.خوب جیگر طلا روروئکشو دوست داره اما از راه دوررررررررربچم روش غیرت داره
نیم وجبی
18 بهمن 91 18:29
وای عروسک بیچاااررههههههه
رومینا
19 بهمن 91 13:56
آخی. روروک رومینا هم همین شکلی هست دقیقا.