متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین وپنجره

1391/11/16 16:57
نویسنده : مامان سمانه
376 بازدید
اشتراک گذاری

متین من روزجمعه که بابا هم خونه بود و کلی هم باشمابازی میکرد وحسابی باهم خوش میگذروندین

منم داخل اشپزخونه داشتم ناهاردرست می کردم وشماهم طبق معمول تا دیدی من داخل اشپزخونه هستم سریع خودت رسوندی به اشپزخونه ونمکدون های توی کابینت در اوردی یکی یکی خالی کردی

منم میخواستم ریس برنج ام بکشم وخطرناک بود شماهم اونجاباشی ازبابا امین خواستم بیاد ببرتت بیرون از اشپزخونه بابایی هم هرکاری می کرد تا شمارو سرگرم کنه ولی شما گریه میکردی می خواستی بیای پیش من

بابا هم برای باراول گذاشتت کنار پنجره وشماهم کلی خوشت اومد حدود 20 دقیقه ای بود که همونجا وایسادی نگاه تو کوچه می کردی ماشین ها وادم های که رد میشدن نگاه میکردی واصلا هم خسته نمیشدی بابا یک بار هم اوردت پایین اونم بعد از 20 دقیقه ولی تو زدی زیرگریه خلاصه بازم مجبورشدیم بذاریمت کنارپنجره  ونه من نه بابای هیچ کدوم از پشت نگرفته بودیمت تو خودت خیلی قشنگ خودت نگه داشته بودی واصلا هم نیوفتادی ...

عکس های اون روزت میذارم در ادامه مطلب:

تو این عکس کاملا هم مشخصه تو عکس داری نگاه به آسمان میکنی پرنده های که دارن تو اسمان پرواز میکنن برات جالبه باچشمات دنبالشون می کنی

 

تو این عکس هم که یک مسواک تو دستت هست همونطور که تو پست های قبلی وبلاگت گفته بودم عاشق مسواک هستی اونم نه از نوع بچه گانه اش فقط مسواک های مامان دوست داری این دومین مسواکم هست که برداشتی همیشه هم دست میگیری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

rasta
16 بهمن 91 19:05
نیفتی از اون بالا گل پسر ..
راستی سمانه جون شما در حال حاضر شیراز زندگی میکنید؟


اره عزیزم ما شیراز زندگی میکنیم
پرهام
16 بهمن 91 22:39
بهاره مامان ونداد
17 بهمن 91 0:55
خدای من ونداد هم روزی نیم ساعت رو تو پنجره میایسته ولی من باید بگیرمش چون پنجره بسته رو قبول نمیکنه میگه بازش کن منم میترسم


متین من هنوز نمیتونه حرف بزنه شاید اگه به حرف بیاد اونم مثل وندادجون همین خواسته رو داشته باشه ومنم اونوقت مجبور میشم بگیرمش
مامان بنیتا
17 بهمن 91 1:42
وای قربونش برم پشت پنجره وایستاده آسمونو تماشا می کنه
fariba
17 بهمن 91 2:25
خیلی عکساش عاشقانه افتاده.چه پسر با احساسی ک به پرواز پرنده ها خیره میشه.بوس متین جونم. 
رضوان مامان رادین
17 بهمن 91 10:38
خیلی جالبه.متین جون اخلاقش تقریبا شبیه رادین منه..رادین هم چون بد غذا میخوره اگه موقع غذا خوردن ببرمش جلوی پنجره تا ماشین ببینه تند تند غذاشو میخوره....و هم اینکه مسواک بخدا 3 تا مسواک بچه گانه در طرحها و مدلهای مختلف براش گرفتم.اما هر دفعه فقط به مسواک من گیر میده.باورت میشه چند تا از مسواکهامو که از من گرفته دیگه مسواکه پیداش نشده...میندازشون پشت مبل میز و...


اره منم برای که متین غذا بخوره مسواک میدم دستش منم مثل شما مسواک بچه گانه براش خریدم دوست نداره رضوان جان ممنون که به وبلاگم سرزدی ولی ای کاش ادرستو گذاشته بودی تامنم به شماسرمیزدم...
مامان آنی
17 بهمن 91 11:04
مواظب باش متین جونمممممممممم
مائده(ني ني بوس)
17 بهمن 91 16:13
با اين چشم اندازي كه خونتون داره منم بودم وايميسادم همش جلو پنجره
مهسا مامی کیارش
17 بهمن 91 16:29
عاشق شیطونیاتم وروجک
سمیرا
18 بهمن 91 1:51
ای جونم چه عکساییییییییییی خوشگلی آقا متین گلللللللللللللللللللللللللل
سمانه مامان ستایش
18 بهمن 91 3:42
مامانی حالا دیگه کارتون اینه که گلپسر رو ببرید پشت پنجرهدخمل منم عاشق مسواکه برای متین شیطون
مامان هدیه
18 بهمن 91 8:50
به به متین خان چه عاشقانه به آسمون نگاه میکنی هدیه هم پشت پنجره رو دوست داره خودش میگه پیشی و پنجره رو نشون میده که ببریمش اونجا.اونایی که میخوان هدیه رو از بغلم بگیرن با پنجره قولش میزنن و میگیرن واما مسواک هدیه عاشقه مسواکه بعضی وقتام به کمک این مسواک حواسشو پرت میکنمو غذا میدم بهش
شقایق مامان آرشا
18 بهمن 91 14:50
جونم پسمل کنجکاو
سارا
18 بهمن 91 15:16
ای شیطون بلای دوست داشتنی
بهاره مامان ونداد
18 بهمن 91 15:39
مامانی بیا به وبم به مسابقه دعوت شدی


چشم الان میام
بهاره مامان ونداد
18 بهمن 91 15:58
عزیزم همون چیز هایی که تو وبلاگم نوشتم یعنی در مورد اینکه چرا وب رو دوست داری وهمین طور سه نفرم باید دعوت کنی
هیراد و عمه لیلاش
18 بهمن 91 17:20
متین دوست داشتنیه من کارای این فسقلیها از حالا مثل بزرگترهاست هزارماشاالله گلم
نیم وجبی
18 بهمن 91 18:28
ای وروجک بین کجا وایساده نیفتی قربون شکلت برم کنجکاو جون
هدی
18 بهمن 91 21:15
خصوصی
فلوریا مامان دیانا
19 بهمن 91 11:21
¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ خیللللللللللللللللللللللللی ماهی خاله. خاله می خوای منم مسواکمو بهت بدم بوس ویژه برای متین جووووووووووووووووون
مامان ملیسا و مهدیس
19 بهمن 91 22:38
دوست دارم متین من مامانی از طرف خال ببوستش!!
سانی مامی شادیسا
21 بهمن 91 19:08
متین جون مراقب باش عزیزممممممم نیفتی خدای نکرده هزار ماشاله به این گل پسر ناقلا و زرنگ
مامان آیسا
22 بهمن 91 14:03
متین جون آیسا هم عاشق اینه که پشت پنجره واسته بیرون و نگاه کنه فک کنم شما نی نی ها همتون به پنجره علاقه دارینعکسات خیلی زیبان
نسیم و گل پسرا
24 بهمن 91 21:41
سلام خوبی؟؟؟ چه خبر از دوقلوها؟ ا
مامان آريو
5 اسفند 91 1:05
متين من عاشقتم خاله جون قربونت برم نيفتي عزيزدلم قربون اون چشماي نازت برم كه به اسمون نگاه ميكني
مامان آزاده
5 اسفند 91 14:00
سلام خانمي ايشالا خداوند كوچولوتو حفظش كنه مواظب بهش باش