متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین من تولدت مبارک

1392/9/9 22:31
نویسنده : مامان سمانه
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

متین جان

تو تنها موجود زمینی که برای روز تولدش انقدر بی تابم.

خداوند تو را آفرید تا دنیای من باشی دنیای کوچک من با تو رنگ خوشبختی گرفت

خدای مهربان را برای هدیه دادنت به دنیا شکر می کنم هر تپش قلبم فقط به امید با تو بودن است

خدا را شکر می کنم در نهمین روز از ماه آذر خدا فرشته ی را بوجود آورد تا روزهای زندگیم را در کنارش با آرامش و خوشبختی سپری کنم

در پاییز آمدی وبهار زندگی ما شدی نهم آذر سالروز شکفته شدنت هزار بار گلباران

                                               تولدت در نهم آذر ستاره باران

                                                        تولدت مبارک‌‌‌‌‌‌

 

 

تو هر فصلی رو دوبار دیدی

بیشتر از قبل حرفهای مارو  درک میکنی

برای خواسته هات تلاش بیشتری میکنی

مهربونتر شدی

زیباتر بوسمون میکنی

دایره کلمات وحرف زدنت گسترده تر شده و حرفهایی که دوست داری زود تقلید میکنی ومیگی

در پارک مسلط تر بازی میکنی

و مهمتر اینکه دلی از ما میبری

.........

متینم همواره برای بودنت از خدا سپاسگذارم /آری تو بزرگترین  و ارزشمند ترین هدیه ای /و از خداوند میخواهم لیاقت داشتنت را همیشه داشته باشم /لیاقت گلی پاک...پاک از تمام آلودگیهای روزگار....

و بدان دوست دارم برایت بهترین باشم ....

 

 

 

نی نی وبلاگ عکس متین رو در متولدین امروز 92/9/9 ثبت کرده و گذاشته روی سایت متولدین امروز

اینم اولین عکس متین در روزی که بدنیا اومده بود کنار عکس متین هم محمد حسین پسر دوست مامان سمانه هست فریبا جون که از همین دنیای مجازی باهم آشنا شدیم و دوستهای خوبی برای هم شدیم ودر ارتباط هستیم با اینکه از نزدیک همدیگرو ندیدیم ولی خیلی باهم صمیمی شدیم

فریبا جون تولد گل پسرت که با متین من در یک روز متولد شدن تبریک میگم ایشالا خدا حفظشون کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 20:22
تولدت مبارک عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
خیلی ممنونم
samira
9 آذر 92 20:43
وای چه پسل دایی خوشملی دالم. BoOoOoOs
مامان سمانه
پاسخ
مرسی دختر عمه مهربون بوووووووس حتما پنج شنبه بیا تولدم کارت تولدم هم واست میارم
مامان الیار
9 آذر 92 21:23
مبارکه ووومبارکه ....میبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم
مامان سمانه
پاسخ
خیلی ممنونم ....
صبـــــا خاله ی آیســـا
9 آذر 92 23:30
تولدت مبارک عزیزه دلم ماشاالله چقد بزرگ شدی خصوصی
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم مرسی
هیراد و عمه لیلاش
10 آذر 92 20:46
سبد سبد گلهای سرخ و میخک عزیزمن ، متین جونم تولدت مبارک
مامان سمانه
پاسخ
مرسی لیلا جون خیلی لطف داری
مامان امیرعطا
11 آذر 92 0:16
مبارک باشه عزیزم تولدت ایشالله که 120 ساله شی.
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
11 آذر 92 18:14
تولدت مبارک متین عزیز
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم
مامان بنيتا
11 آذر 92 18:42
تولدت مبارك عزيزم واي خدا خيلي دلم برات تنگ شده بود
مامان سمانه
پاسخ
مرسی سحرجون
مامان بنیتا
12 آذر 92 1:52
تولدت مباررررررک گل پسر ناز....امیدوارم 120 سال خوشبخت و سلامت زیر سایه بابا و مامان مهربون زندگی کنی
مامان سمانه
پاسخ
ممنون از دعای زیبات عزیزم خدا شماهم واسه بنیتا جون حفظ کنه ...
پرهام ومامانش
12 آذر 92 15:15
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککک
مامان سمانه
پاسخ
مرسی
شقایق مامان آرشا
14 آذر 92 11:24
تولدت مبارک
مامان سمانه
پاسخ
ممنون
سارا ( مامان سانيار )
18 آذر 92 22:37
تولدت مبارك عزيزم تو دو سالت شد ؟! چقدر زود ميگذره... انشالا صد و بيست سال با شادي و سلامتي زير سايه مامان مهربون و باباي خوبت زنده باشي متين جونم.
مامان سمانه
پاسخ
ممنون ساراجون آره خیلی سانیارببوس
نى نى عسلك
28 آذر 92 0:51
تولدت مبارك !متين جون.چه بانمك شدى !
مامان سمانه
پاسخ
مرسی آره کچلش کرده بودیم ولی حالا یه ذره موهاش در اومده