متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

تفریح روز جمعه

1392/11/4 3:10
نویسنده : مامان سمانه
292 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

قشنگ من...

وقتی تو در كنارم هستی، گویا همه دنیا را دارم

من به داشتنت می بالم، من به بودنت می بالم

تو همه زندگی من هستی، تو همه وجودی برای من

اول و آخر زندگی من

با نام تو و یاد تو شروع میشه...

عزیز دلم جمعه 27/10/92 با خانواده خاله مریم -بابا حاجی - خاله نجمه- عمه فریبا رفتیم تفریح مهارلو

ودر آخر میگم که به اندازه تموم ستاره ها وآبها وخشکیهای زمین دوستت دارم.

  

 

متین مثل همیشه تا چشم ت خورد به چوب گرفتی دست واز بابا یاد گرفته بودی می انداختی توی آتش

متین سنگ به دست

این عکس هم نشسته بودی پشت  فرمان عمو پرویز شوهر عمه فریبا که اصلا هم راضی نمیشدی بیای پایین

متین من

به پاكي قلبت سوگند كه بدون طنين صداي دلنشينت نمي توانم

زندگي كنم ، عاشقانه دوستت دارم گل زيباي زندگي من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعطا
30 دی 92 0:15
سلام. همیشه به تفریح و گردش و شادی. امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه. راستی باریدن برف توی شهرتون هم مبارک. ایشالله براتون پر برکت باشه.
fariba
30 دی 92 16:19
متین من خاله چقدر بزرگ شدی.ماشالا... ایشالا همیشه در حال گردش و شادی باشید
ازاده
3 بهمن 92 12:13
امیدوارم که همیشه در حال تفریح و شادی باشید
مامان ایمان
4 بهمن 92 2:35
سلام عزیزمممممممم خیلی وقته پیدات نیست کجایی بیا پیشمون منتظریممممممم