متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

به یاد داشته باش

1392/11/4 2:45
نویسنده : مامان سمانه
200 بازدید
اشتراک گذاری

متین من  

زندگی فراز ونشیب های زیادی داره امیدوارم باهمه سختی ها وجذابیت هاش از تو مردی جسور بی پروا قوی  و مدیر بسازه  سختی های زندگی چنان قوی ت کنه که فردی لایق و قابل احترام در جامعه باشی من نمي گم زندگي كارساده ايي است. نمي گم هميشه خوشاينداست . اماباتمام مشكلاتي كه برايمان پيش مي آيد.زندگي .... ازماانساني بهترونيرومندترميسازد

. به يادداشته باش: درزمان آزردگي .رنج را ازخود دوركن . درزمان خشم .خود را رهاساز. در ناكامي .برخودچيره شو. تامي تواني يارخودباش . مي تواني بهترين دوست خودباشي . اما به هنگام آشفتگي منو خبركن . مي كوشم که بدانم  چه وقت بايد دركنارت باشم .

درتمام طول زندگی همیشه سعی کن بیاموزی همیشه خودت رو دردانشگاه زندگی وحوزه امتحان ببین

طبیعت زندگی اینه  گاهی در زندگی رد می شی گاهی بابهترین نمره قبول این مهم نیست که دیگران به ماچه نمره ی میدهند چون هرکسی نظرخودش روداره وطبق دانسته های خودش به زندگی نگاه میکنه (مهم این هست که خود انسان به خودش چه نمره ی بدهد)چون عادل ترین قاضی و منصف ترین استاد وجدان آدمی هست

من خودم برات مثال میزنم امروز وقتی پرونده زندگیم ورق میزنم می بینم در بعضی موارد تجدید شدم ودربعضی بانمره خوب پاس کرده ام. ولی مهم این است که نباید درجا بزنیم و بیاموزیم زمانی که علم درکنارتجربه قراربگیره پسرم بهترین پاسخ می دهداین بسیارمهم است که انسان به هر آنچه که هست قانع نباشد وسعی کنه هر روزش بهتر از روزقبل ش باشه قوی تر و آزموده تر قدم به روزبعدبذاره امیدوارم ازته قلبم آرزو میکنم روزی که این پست منو میخونی در جایگاهی باشی محکم تر ازگذشته واستواتراز همیشه.اون روز من فقط میگم خدایا شکرت منو به آرزوم رسوندی.

پسرم متینم زندگی یعنی گاهی زمین خوردن ولی تو با صبر استواری باید بیاموزی نیمه پرلیوان رو همیشه ببینی کتاب دیروز ببندی و ازخطاهات پند بگیری . پسر عزیزم محکم تر از قبل همیشه قدعلم کن سرت بالا بگیر و به فردا نگاه کن فردا با همه ی زیبایی هاش باهمه مشکلات وباهمه رازهاش در انتظار توست.آنقدر قوی باش که باچنگ و دندان به جنگ مشکلات بری و به اطرافت نگاه کن زندگی جریان داره .خودت دست کم نگیر هرگز تسلیم سختی های روزگارنشو محکم تر ازهمیشه به اطرافت نگاه کن محکم تر از دیروز و امیدوارتر ازهمیشه.

متین عزیزترازجانم همیشه مادر استوار و سربالا ومحکم قدم بردار فردا منتظر توست.

٤/١٠/٩٢

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

fariba
5 بهمن 92 15:08
خیلی زیبا بود
سانی مامی شادیسا
7 بهمن 92 13:41
انشالله آقا متین گل از نصایح مامان خوبش نهایت استفاده رو بکنه و همیشه در زندگی قدمهای استوار و محکم برداره
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:08
gallb va khondaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii