متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

اولین آزمایش متینم

1393/2/12 17:48
نویسنده : مامان سمانه
191 بازدید
اشتراک گذاری

 متین من

خوشحالم که تو رو دارم

خوشحالم که تنها عشق تو در من جاریست..

دلم پیش توست دلم هوای تو دارد همیشه

خوشحالم که دلم فقط برای توست

خوشحالم که تو فقط در منی  و دلم به عشق تو می تپد

می دانم که عشق تو هرگز دلم را ترک نخواهد کرد

رایحه ی خوش تو در هوای زندگی من پخش است

تو را می بویم و زندگی می کنم.

دوستت دارم و می بوسمت ...همین!

 

 تو عشق و زندگی و تمام احساس منی

12/10 منو بابا امین تورو بردیم آزمایشگاه تا یک آزمایش کلی ازت بگیریم تا خیالمون راحت شه آخه چند وقتیه که پوست صورتت یه ذره زرد شده تا دوسالگیت قطره آهن آیرویت که فقط طمع توت فرنگی دوس داشتی میخوردی بهت هرروز میدادم  ولی نمیدونم حالا چرا پوستت زرد شده یک نفر میگه کم خونه یکی دیگه میگه سردیشه و...  امیدوارم هیچ مشکلی نداشته باشی و جواب آزمایشت به یک متخصص نشون میدم

امروز واسه آزمایش خون خیلی اذیت شدی عزیزم گریه میکردی وجیغ میکشیدی بابا امین گذاشتت توی بغلش منم اصلا نمیتونستم ببینم پشت در منتظر موندم وقتی تموم شد اومدی بیرون پریدی توی بغلم بهم گفتی ممانه تموم منظورت این بود مامان تموم شد بمیرم خوشحالیت چند دقیقه دوام نداشت که دوباره صدامون کردن گفتن خیلی کم خون گرفتن دوباره باید ازت خون بگیریم پا که گذاشتیم توی اتاق آزمایش دوباره صدای گریه ت بالا رفت خانمی که میخواست ازت دوباره آزمایش بگیره هنوز بهت دست نزده بود که تو گریه میکردی اونم میگفت من که هنوز کاری بهت ندارم  منم که دیدم هیچ جوری نمیتونم آرومت کنم یک پسر بچه بود اونم اومده بود بعد تو آزمایش بده از مامانش خواستم که بیارمش پیش تو بهت میگفتم متین ببین نی نی گریه نمیکنه توهم با گریه میگفتی نی نی  سرگرم شدی کم کم آروم شدی چندتا شکلات بهت دادم کلا گریه ت قطع شد ولی فدات بشم پسر مهربونم باهمون گریه ی که داشتی شکلات های که بهت دادم دادی به نی نی باید چند روز منتظر بمونم تا جواب آزمایش ت آماده بشه ازته دلم دعا میکنم که جواب آزمایشت ok باشه هیچ مشکل نداشته باشی

 متینم

بی نهایت

با صداقت

تا قیامت                                         

** تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com **

 

 

 

وقتی جواب آزمایشت آماده شد و جواب به دکتر دادم گفت  که خیلی کم خون هستی و این دلیل رنگ پریدگی و زرد بودن رنگ پوست صورتت والبته کم اشتهایی ت  بوده و از اونجایی که من از شش ماهگی قطره آهن خارجی آیروویت طعم توت فرنگی بهت دادم وخیلی راحت توهم میخوردی دوس داشتی تا 2 سالگی ولی بعد از این آزمایش هم دوباره باید شربت آهن شروع به خوردن کنی تا دو ماه.

خدایا بیماریهای سخت رو از تمام بچه ها دور کن پسر منم یکیشون هواشونو داشته باش حامی و حافظشون باش.

عسلکم دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااا .

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممممممممممممممممممم به حدي كه قابل وصف نيست و حدي ندارد و ميبوسمت به تعداد ستاره هاي آسمان......

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایمان
14 بهمن 92 0:44
سلام عزیز اپیم بیا پیشمون متین جونو ببوسسسسسسس
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:00
omidvarammmmmmmmm ke hamishe salamt bashi matin jan
مامان بنيتا
20 بهمن 92 19:44
نگران نباش دوست عزيزم ايشالا كه چيزي نيست