متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متینم با تو زندگی خیلـــــــــــی قشنگه

1392/11/22 18:28
نویسنده : مامان سمانه
179 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من دوستت دارم ؛

 به همان اندازه که ستاره ها و ماه آسمون را دوست دارن و به بودنش نيازمندند ؛ به بودنت نيازمندم .

 تاحدی که لرزش انگشتانم به من قدرت نوشتن و لبانم قدرت بيان اين حس را نمی دهند .

به همان اندازه که سوختن چوب در آتش دردناک است ؛ دوری از تو برايم سخت و زجرآور است .

عشق من دوستت دارم ؛

  به همون اندازه ای که آب از خشک شدن می ترسه

 تا حدی که با نفسهام به درونم رخنه کردی و تمام سلولهای بدنم با عطر قدمهات به زندگی مون جون تازه گرفته اند

 تا حدی که حد ندارد دوستت دارم .

من با تو زنده ام متین من

 

 

 می پرستمتali-mahsa

 

متین جانم

 

چند روزی میشه که ننه حالش خوب نیس توی بیمارستان بستری هست الان دربخش سی سی یو هست وبابا امین خیلی به خاطر مامانش ناراحته متینم فرشته پاک ومعصوم کوچولو برای ننه دعا کن تا سلامتیش بدست بیاره

 

یک مدت پیش حدود 1 ماه پیش هم پای مادرلیلا شکست پسرم امیدوارم از ته دلم دعا میکنم که همه ی مادربزرگها و پدربزرگها مهربون سالم وتندرست باشن ازجمله مادربزرگ وپدربزرگهای تو بلا ازشون دورباشه همیشه شاد باشن

 

متین جون تو دوتا مادربزرگ و دوتا پدربزرگ خیلـــــــــــــــــی مهربون داری که زیاد دوستت دارن امیدوارم سایه شان سالیان دراز برسرمان باشد آمین.

92/10/21

متین پسرم

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم چنان كه بي تو نفس كشيدن بر من حرام باد عشقم عمرم زندگيم همدم و هم نفس و همراه تمام لحظات من ،چه مغرورم به داشتن تو خدايا شكرت هزاربار.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعطا
23 بهمن 92 0:24
مامان با احساس ایشالله سایتون سالیان سال بالای سر متین جون باشه. بلا از ایشون هم دور باشه. الهی حالشون خوب شه و باعث شادی دلهاتون .
صبا خاله ی آیسا
23 بهمن 92 8:44
عزیزم خدا خانوادت و همیشه برات نگه داره انشاالله حال مامان بزرگ متین جان همه خوب میشه الهی امین
مامان بردیا
23 بهمن 92 20:08
ایشالا خودتون و همه ی عزیزانتون همیشه سلامت و شاد باشین
رضوان مامان رادین
23 بهمن 92 20:43
انشاا.. حال نه نه خوب شه
مائده(ني ني بوس)
24 بهمن 92 17:46
ايشالا كه حالشون خوب شه و به سلامتي به خونه برگردن